Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

eller er det flere som reagerer på reklamen hvor et elektrofirma skryter av en garanti de har "vi leverer til avtalt tid og pris"!

trudde faktisk det var vanelig og levere til avtalt pris og ca tid jeg da men,men hva vet vel jeg....

jeg er faktisk slik at jeg regerer på at krf kutter i pengestøtte til belona og gir heller penger så kirken kan beskytte miljøet våres og jeg da.....

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/04/20/429319.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerer med å ikke tro på reklamen.

Det er nok vanlig å bruke lenger/annen tid enn avtalt, og at det kommer ting i tillegg under oppdraget som koster en del (som jeg mener elektrofirmaene burde rådgi om på forhånd, men da er de opptatt av å gi god pris for å få oppdraget).

Elektrikeren vår f.eks. ble 3 ganger så dyr som opprinnelig priset. Og det var fordi vi ba om mer enn i opprinnelig tilbud, så prisen var forsåvidt riktig. Det ville allikevel ikke vært så dumt om han sa fra når prisen var doblet fra tilbudet, så vi kunne tenkt oss litt om. Det er litt forskjell på 22000 og 75000 som regningen kom på.

Og TTT - ting tar tid. Veeeeldig lang tid av og til.

Så hadde jeg trodd på reklamen til det aktuelle elektrofirma, skulle jeg ikke brukt andre.

Ellers reagerer jeg ikke særlig på at krf gir penger til kirken, det er vel ikke mer enn man må forvente. Liker ikke at de tar det fra den potten, men igjen: velgerne får det de ber om. Snart er det nytt valg (hint-hint). Beløpene er så små at jeg ikke helt klarer å hisse meg opp, selv om jeg prinsipielt er helt enig med deg i at dette blir galt.

Gjest gotthard
Skrevet

var ikke mange av norges befolkning som ba om krf til makta etter det jeg husker.

Skrevet

Nei, men det var mange som indirekte stemte dem til makta allikevel (bla. undertegnede :roll: ). Flertallsregjering er det en god stund siden vi har hatt. Jeg har iallefall et litt videre perspektiv neste gang jeg går til valgurnen, og dersom jeg stemmer det samme igjen, vet jeg konsekvensene på forhånd.

Uansett - krf gir penger til kirken. Syns ikke det er noe rart...

Gjest gotthard
Skrevet

kan egentlig gi penger til gud og værmann de for min del , bare reagerer på at de overlater miljøarbeid til kirken jeg.

Skrevet

De gjør vel ikke det. Hadde de gjort det, hadde det jo nesten vært greit, siden det er miljøpenger de gir. Slik jeg leste artikkelen (raskt ja), gir de penger til kirken FOR AT DEN skal lage seg en miljøprofil. Og det må vel kirken kunne forventes å gjøre med de pengene de allerede får generelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...