AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 I dag skulle de første tilbudene gis. Noen som har fått? Anonymkode: 84d5f...1f0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Er nok litt tidlig enda. De skal sende ut svarene i Oslo i dag også, er veldig spent Anonymkode: b9d47...70b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er nok litt tidlig enda. De skal sende ut svarene i Oslo i dag også, er veldig spent Anonymkode: b9d47...70b Jeg venter i spenning fortsatt! 😄Typisk jeg ikke får svar før om et par mnd... Anonymkode: 84d5f...1f0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg venter i spenning fortsatt! 😄Typisk jeg ikke får svar før om et par mnd... Anonymkode: 84d5f...1f0 Samme her, ingen svar enda Dette er for lillesøster, så skikkelig kjipt om ikke hun får plass i samme barnehage som storebror Anonymkode: b9d47...70b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Er nok litt tidlig enda. De skal sende ut svarene i Oslo i dag også, er veldig spent Anonymkode: b9d47...70b Det er vel bare 1. Runde? Anonymkode: c7860...604
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 Vi venter enda...fler som venter? Anonymkode: 84d5f...1f0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi venter enda...fler som venter? Anonymkode: 84d5f...1f0 Det betyr sannsynligvis at dere ikke har fått plass i en av de tre barnehagene dere prioriterte 😕 Anonymkode: 3d195...fb5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 Vi fikk svar for ca 1 mnd siden og fikk vårt førstevalg. Bor i Fana. Anonymkode: 7c6e0...a8d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #9 Skrevet 6. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det betyr sannsynligvis at dere ikke har fått plass i en av de tre barnehagene dere prioriterte 😕 Anonymkode: 3d195...fb5 😩 Anonymkode: 84d5f...1f0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #10 Skrevet 28. mai 2019 Vi venter fortsatt. Noen som vet hvorfor det tar så lang tid egentlig? Anonymkode: 84d5f...1f0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #11 Skrevet 28. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi venter fortsatt. Noen som vet hvorfor det tar så lang tid egentlig? Anonymkode: 84d5f...1f0 Hvis det er som i Oslo, så er det sikkert flere tilbudsrunder. Da får man en svarfrist, og takker man nei kan det åpne seg plass for andre som ønsker den barnehagen. Da vil de få tilbud i neste runde osv. Får dere ikke plass i noen av barnehagene på listen, får dere antagelig svar i siste tilbudsrunde. Alle slik info skal stå på kommunens hjemmeside også. Anonymkode: b9d47...70b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #12 Skrevet 28. mai 2019 Vi fikk svar for en drøy uke siden. Fikk ikke plass på noen av de tre valgene våre. Fikk en barnehage vi aldri har hørt om, som riktignok ligger i vår bydel, men helt idiotisk plassert i forhold til hvor vi bor. 40 min å gå, og om vi skal ta buss bruker vi enda lengre tid, siden det er på tvers av bydelen, og alle bussrutene går på langs og like tosket å komme seg videre til jobb. Anonymkode: cf1e8...82d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #13 Skrevet 29. mai 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi fikk svar for en drøy uke siden. Fikk ikke plass på noen av de tre valgene våre. Fikk en barnehage vi aldri har hørt om, som riktignok ligger i vår bydel, men helt idiotisk plassert i forhold til hvor vi bor. 40 min å gå, og om vi skal ta buss bruker vi enda lengre tid, siden det er på tvers av bydelen, og alle bussrutene går på langs og like tosket å komme seg videre til jobb. Anonymkode: cf1e8...82d Høres kjedelig ut! Hvilken bydel er dette? Anonymkode: 84d5f...1f0
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #14 Skrevet 29. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres kjedelig ut! Hvilken bydel er dette? Anonymkode: 84d5f...1f0 Vi fikk en sånn plass i Årstad bydel da vi søkte. Med elsykkel ville det funket fint, men håpløst på gange og kollektiv. Heldigvis fikk vi en resteplass som lå bedre til rett før barnehagestart. Ville belaget meg på at dere ikke får topp tre, og at det er pga andre som skal takke ja eller nei det tar tid. Kan jeg spørre når på året barnet ditt er født? Har dere høstdagen er dere jo ganske lavt prioritert... Anonymkode: 3d195...fb5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #15 Skrevet 29. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi fikk en sånn plass i Årstad bydel da vi søkte. Med elsykkel ville det funket fint, men håpløst på gange og kollektiv. Heldigvis fikk vi en resteplass som lå bedre til rett før barnehagestart. Ville belaget meg på at dere ikke får topp tre, og at det er pga andre som skal takke ja eller nei det tar tid. Kan jeg spørre når på året barnet ditt er født? Har dere høstdagen er dere jo ganske lavt prioritert... Anonymkode: 3d195...fb5 Høst ja...så vi er nok ikke særlig prioritert dessverre. Er vel de som har rett innen august som prioriteres, deretter sep, okt, nov vil jeg tro. Anonymkode: 84d5f...1f0
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #16 Skrevet 29. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høst ja...så vi er nok ikke særlig prioritert dessverre. Er vel de som har rett innen august som prioriteres, deretter sep, okt, nov vil jeg tro. Anonymkode: 84d5f...1f0 Prioriteres på fødselsdato, så de sorterer de som har søkt på en barnehage etter det. Så tar de inn fra januarbarn til de ikke skal ha flere barn. Så de som er født senere på året stiller dårlig i de mest populære barnehagene... Men det spørs også hvilken barnehage dere har søkt i. Selv om den lå litt ugunstig til, fikk vi faktisk 3. valget vårt selv med septemberbarn. Men jeg visste de skulle ta inn veldig mange barn og valgte den nettopp fordi vi hadde gode sjanser. Tenkte det var bedre med noe litt ugunstig som kunne funke enn noe ukjent som kunne ligge hvor som helst. Beholdt ventelisteplass på nr 2 og 1 og hadde flaks. Spørs også på bydel. Årstad, Bergenhus og Arna er vel de dårligste mens Ytrebygda har alt for mange plasser Anonymkode: 3d195...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå