Gå til innhold

Bildet skulle være en hyllest. Reaksjonene har ført til raseri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man ser halve av den ene kjønnsleppen innenfor shortsen der? Og ellers et bilde med veldig fokus mot skrittet?

Anonymkode: 0ab68...18f

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man ser halve av den ene kjønnsleppen innenfor shortsen der? Og ellers et bilde med veldig fokus mot skrittet?

Nei, det ser verken du eller resten av verden. Lysken ser du.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Nei, det ser verken du eller resten av verden. Lysken ser du.

Kommer vel an på øyet som ser? Hva andres øyne oppfatter kan jo ikke du bestemme. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer vel an på øyet som ser? Hva andres øyne oppfatter kan jo ikke du bestemme. 

Kan be deg gå til optikeren... du ser ingen kjønnsleppe.

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe feil med synet mitt, og jeg gidder heller ikke diskutere dette med deg. Dette er min mening og det får du bare akseptere. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe feil med synet mitt, og jeg gidder heller ikke diskutere dette med deg. Dette er min mening og det får du bare akseptere. 

At du mener å se noe som ikke er der er fullt og helt ditt problem.

Anonymkode: 64133...6c4

• Liker 27
Skrevet

Jeg regner jo med at skrittet er for synlig på et vis. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo tenke seg til hva som befinner seg både under shortsen og skjuler seg i den mørke skyggen, men det må settes på fantasien og fokuser til seeren. Ingenting blir faktisk blottlagt. 

Anonymkode: d68af...159

• Liker 2
Skrevet

Man ser ikke skrittet der noe mer enn man gjør på tilsvarende bilder av menn - man ser lår og at det er litt lysere inn mot midten, virkelig ingenting som vises. Men det at man bare ser litt shorts mellom lårene pga vinkelen er tydeligvis mer enn mange kan takle... Vi har ikke kommet lengre enn at man på slike bilder av menn ser de fleste på hele idrettsutøveren, mens her ser mange bare et underliv...

• Liker 12
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er min mening og det får du bare akseptere. 

Visse ting kan man ikke ha mening om, det er snakk om fakta. Hva er rett og hva er galt?
Jeg kan ikke mene at det norske flagget er rødt, hvitt og grønt. Da tar jeg feil, slik er det med det.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Saken er den at hun ble utsatt for sextrakassering på grunn av bildet. Hun selv har ikke noe problem med bildet, men det er jo synd at et slikt bilde fører til at hun blir trakassert. 

Anonymkode: 91070...e21

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke de som reagerer, har sett en haug av slike bilder av mannlige spillere. Hun har også delt det selv.

Anonymkode: d112f...d26

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Ingen hadde reagert, om det var en mannlig fotballspiller.  

Jeg reagerte mest på at hun ikke hadde leggbeskyttere..

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Tror nok nesten en må akseptere at det vil finnes mennesker som kommenterer slemt på saker på internett, dessverre. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, herzeleid skrev:

Tror nok nesten en må akseptere at det vil finnes mennesker som kommenterer slemt på saker på internett, dessverre. 

Selvfølgelig, men spørsmålet var hvorfor nettopp DETTE bildet?

Gjest NotYou
Skrevet

Var ingenting å reagere på 🤷🏻‍♀️

Skrevet
24 minutter siden, Vox_populi skrev:

Selvfølgelig, men spørsmålet var hvorfor nettopp DETTE bildet?

Jeg tenker at når det først kommer en drittsekk med ekkel kommentar, så følger andre etter. Det kan f.eks komme fra broren til ei som hun taklet en gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke de som reagerer, har sett en haug av slike bilder av mannlige spillere. Hun har også delt det selv.

Anonymkode: d112f...d26

Hadde dette bildet vært av en MANNLIG fotballspiller, så ville det selvfølgelig aldri blitt noe som helst oppstyr. 

Men ettersom dette er en kvinne, så begynner en del tydeligvis å sutre...     

Anonymkode: 854ae...8c2

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå sett litt nøyere på bilde og ser ikke deler av noen kjønnsleppe.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...