AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Kan dere fremdeles blokke brukere? Før kunne jeg blokke brukere, men nå finner jeg ikke den funksjonen, selv om det står forklart i FAQ hvordan man gjør det. Det er veldig dumt hvis de har fjernet dette, fordi kvinnelige brukere trenger den muligheten. Egentlig burde man kunne enten deaktivere chat, eller rapportere brukere. Jeg har fått mange ekle kommentarer fra mannlige brukere "hva er snapchaten din, jeg vil sende deg runkevideo?", "lyst på bilde av penisen min?" osv. Jeg har også blitt kalt ting som "hore", "slut", og "puledokke." Jeg hadde vel egentlig kunne unngått dette ved å endre min avatar og bytte til et mer androgynt bruker navn, eller kanskje bare kalle med Per eller noe, men jeg syntes ikke det er riktig at jeg skal måtte late som jeg er mann for å unngå denne behandlingen. Og man må jo spille ferdig spillet, ellers så taper man poeng for å ikke fullføre. Kanskje jeg bør bytte til en annen quiz-app? Er det noen som er bedre enn quiz-kampen? Det er veldig dumt siden jeg har veldig god ranking. Anonymkode: 57581...27a 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 1 time siden, Heidegger skrev: Det fungerer hos meg. Kontoinnstillinger- blokkerte brukere. Jeg får bare opp mulighet til å bytte passord og brukernavn. 😕 TS Anonymkode: 57581...27a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men ville bare uttrykke min sympati. Jeg spiller litt sjakk på nettet, med kvinnelig brukernavn og profilbilde av katten min, og blir stadig trakassert. Det er ikke det at det er sårende for meg personlig, det er vel mer latterlig og irriterende at det sitter gutter der ute som synes det er en god idé å snakke slik til fremmede kun fordi de er av det motsatte kjønn, gutter som er så unge at de fint kunne vært mine sønner, men jeg synes virkelig synd på yngre jenter som våger seg ut på internett. Anonymkode: 672c9...aea 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men ville bare uttrykke min sympati. Jeg spiller litt sjakk på nettet, med kvinnelig brukernavn og profilbilde av katten min, og blir stadig trakassert. Det er ikke det at det er sårende for meg personlig, det er vel mer latterlig og irriterende at det sitter gutter der ute som synes det er en god idé å snakke slik til fremmede kun fordi de er av det motsatte kjønn, gutter som er så unge at de fint kunne vært mine sønner, men jeg synes virkelig synd på yngre jenter som våger seg ut på internett. Anonymkode: 672c9...aea Jeg at mange kvinnelige gamere bruker mannlig eller kjønnsnøytralt brukernavn og avatar når de gamer på nett. Hvis man er seriøs om å spille, så vil man jo at andre skal gi deg respekt. Det er mange som ikke vil spille med deg fordi de ikke tror du er god nok, eller som ikke gir deg den samme respekten som andre, og så er de enkelte som trakasserer i tillegg. Anonymkode: 57581...27a 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 14 timer siden, Heidegger skrev: Så rart. Du kan jo sende mail og spørre? www.feomedia.com. Kjedelig å miste en god ranking. Ja, jeg lurte på det. Jeg kunne jo blokkere før, så jeg lurte på om det var noe de fjerne i en oppdatering eller noe. Får heller spørre. Anonymkode: 57581...27a 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #6 Skrevet 14. april 2019 Har spilt quizkampen i 6 år og aldri noensinne opplevd dette, har kvinnelig navn og avatar. Rart det er så forskjell. Anonymkode: 8bda8...1d0 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #7 Skrevet 14. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har spilt quizkampen i 6 år og aldri noensinne opplevd dette, har kvinnelig navn og avatar. Rart det er så forskjell. Anonymkode: 8bda8...1d0 Kanskje du har et gammeldags navn som Gunnvor eller Brynhild. Anonymkode: 14bd3...4eb
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har spilt quizkampen i 6 år og aldri noensinne opplevd dette, har kvinnelig navn og avatar. Rart det er så forskjell. Anonymkode: 8bda8...1d0 Samme her. Opplevde aldri noe sånt de årene jeg spilte. Anonymkode: 01d6d...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå