Gå til innhold

20-årene, ny i mammarollen, litt ensom...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt dumt spørsmål men jeg prøver...

jeg er da en ung mor til ei på snart 5 måneder. ingen av mine venninner eller noen jeg kjenner har barn, og det går vell mest på alkohol og festing hos dem.

dette er noe jeg ikke kan drive med lenger og ønsker å finne en krets som er i samme situasjon som meg. Hvor finner jeg dette?

jeg har gått i grupper  men der er det eldre damer som ikke har så interesse for unge jenter som meg...

dette gjør så jeg føler meg veldig ensom, siden jeg går hele dagen og duller uten noe sosiale samtaler. Min samboer er på jobb hele dagen og har hatt dette sosiale behovet, så er ikke så mye å hente hos han... + skulle ønske det gikk Ann å faktisk prate med noen om baby tiden, da jeg selvfølgelig skjønner at mine venninner syns dette ikke er så spennende å snakke om bleier osv

Anonymkode: f4218...127

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått tilbud om barselgruppe på helsestasjonen? Du kan evt spørre der.

Du kan også sjekke Facebook eller annet for aktiviteter der du bor. Det hender jo det er ting som babysang, massasjekurs, formiddagskino o.l.

Det gjelder å tvinge seg selv litt også😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. For min del hjalp det med barselgruppe (var flere unge der) og å treffe kolleger som også var i permisjon. Men jeg var mye ensom jeg også. Ting blir bedre etter at ungene begynner i barnehage og på skolen, aktiviteter osv.

Og nå er det jeg som har relativt store barn mens alle andre begynner med babytid... og det er deilig :)

Anonymkode: eb45b...1c0

AnonymBruker
Skrevet

Åpen barnehage er ett godt tilbud å der finner du mødre i alle aldre :) De aller fleste har vært veldig imøtekommende :)

Anonymkode: 2a72b...a0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...