AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #1 Skrevet 10. april 2019 Jeg jobber som resepsjonist og i fjor på denne tiden sa resepsjonsjefen opp stillingen. Jeg ble med en gang oppringt av direktøren som sa det stod mellom meg om 2 andre, og det virket som om hun ønsket at jeg skulle få stillingen. En av de 2 andre hadde allerede jobbet på hotellet i 10 år og ble dermed spurt først, og tok stillingen. Direktøren ringte meg med en gang og tilbød meg stilling som1. Resepsjonist, som jeg takket ja til. jeg har da jobbet som 1. Resepsjonist i 1 år, og min resepsjonssjef sa opp stillingen for noen måneder siden. Direktøren er sykemeldt og det er 2 gærne damer uten kompetanse som driver hotellet. Jeg tenkte med en gang at det var min tur til å bli resepsjonssjef, men ble ikke en gang spurt. Resepsjonssjef stillingen ble gitt til en av de gærne damene som driver hotellet nå (for å spare lønnskostnader). Er dette lovlig? Har jeg egentlig krav på sjefsstilling? Anonymkode: 5bf78...bc8
Vox_populi Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Selvfølgelig kan arbeidsgiver ansette hvem han vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå