AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 Slik er det i Japan - 42 prosent av menn og 44,2 prosent av kvinner i alderen 18 til 34 år, er jomfru. Én av 10 heteroseksuelle 40-årige menn i Japan, er jomfru Det viser en studie: http://www.ipss.go.jp/ps-doukou/j/doukou15/doukou15_gaiyo.asp Kanskje en trend som når oss også. Anonymkode: 1516f...86b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik er det i Japan - 42 prosent av menn og 44,2 prosent av kvinner i alderen 18 til 34 år, er jomfru. Én av 10 heteroseksuelle 40-årige menn i Japan, er jomfru Det viser en studie: http://www.ipss.go.jp/ps-doukou/j/doukou15/doukou15_gaiyo.asp Kanskje en trend som når oss også. Anonymkode: 1516f...86b Ja uten tvil. Dette vil spre seg over hele verden. Om noen år trenger man ikke kvinner eller menn. Man får dekket lystene digitalt og gjennom roboter og endelig kan folketallet på jorden begynne å synke. Vi er ALT for mye folk i verden. Anonymkode: 0f2f9...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #3 Skrevet 10. april 2019 Skjekk filmen om dating sims på YouTube, de har og en «maskin» som tar seg av deg Anonymkode: a3e83...b85
Gjest Paramount Skrevet 10. april 2019 #4 Skrevet 10. april 2019 Er du jomfru har du ikke opplevd skikkelig fysisk nærhet med noen du liker, det er det triste i denne statistikken.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 4 timer siden, Paramount skrev: Er du jomfru har du ikke opplevd skikkelig fysisk nærhet med noen du liker, det er det triste i denne statistikken. Jeg synes ikke at det er trist å være jomfru, tvert i mot jeg liker det, men så er jeg jo kvinne da... Anonymkode: 7ff08...170 1
Nerine_ Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke at det er trist å være jomfru, tvert i mot jeg liker det, men så er jeg jo kvinne da... Anonymkode: 7ff08...170 Hvorfor har det betydning at du er kvinne? 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 Når man bare sitter inne på internett så får man ikke akkurat utviklet sin sosiale kompetanse. Anonymkode: a6fe3...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #8 Skrevet 10. april 2019 Flotte nyheter, kanskje jeg kan få meg noe i Japan. Liker de høye hvite menn? Anonymkode: 73fbd...77b 1
herzeleid Skrevet 10. april 2019 #9 Skrevet 10. april 2019 6 timer siden, Nerine_ skrev: Hvorfor har det betydning at du er kvinne? Sikkert fordi kvinners jomfrudom gjerne anses som noe attraktivt, mens menns mer som uattraktivt. 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #10 Skrevet 10. april 2019 jeg er norsk kvinne og 28, jomfru. Jeg er bare ikke seksuelt frigjort. Folk får gjøre som dem vil, men synes det er en skikkelig horekultur her i landet. Det er nærmest konkurranse om hvem som har hatt flest sexpartnere, dette misforstår mange som status, og i mine øyne er det lavstatus. Og menn som har mange skal en visst "passse seg" for for de er visst playere? Blir kvinner kritisert for å ha mange partnere så blir det ramaskrik "vi er ikke horer!" -_- Anonymkode: edf56...5a0 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #11 Skrevet 10. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: jeg er norsk kvinne og 28, jomfru. Jeg er bare ikke seksuelt frigjort. Folk får gjøre som dem vil, men synes det er en skikkelig horekultur her i landet. Det er nærmest konkurranse om hvem som har hatt flest sexpartnere, dette misforstår mange som status, og i mine øyne er det lavstatus. Og menn som har mange skal en visst "passse seg" for for de er visst playere? Blir kvinner kritisert for å ha mange partnere så blir det ramaskrik "vi er ikke horer!" -_- Anonymkode: edf56...5a0 En nøkkel som åpner mange låser, er en bra nøkkel. En lås som blir låst opp av mange nøkler, er en dårlig lås. Det er jo en grei beskrivelse av saken... sier ikke noe om det er rettferdig og alt det der, men det er slik menn ser kvinner og kvinner ser menn helt naturlig. Anonymkode: c6dc5...ab8 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #12 Skrevet 10. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En nøkkel som åpner mange låser, er en bra nøkkel. En lås som blir låst opp av mange nøkler, er en dårlig lås. Det er jo en grei beskrivelse av saken... sier ikke noe om det er rettferdig og alt det der, men det er slik menn ser kvinner og kvinner ser menn helt naturlig. Anonymkode: c6dc5...ab8 Og hvordan i all verden tenker du at det er på noen måte relevant å sammenligne peniser med «nøkler» og vaginaer med «låser»? At den ene passer inn i den andre er vel den eneste likheten for øvrig. Eller ville du også sagt at «En kloss som passer inn i mange hull er en bra kloss. Et hull som passer mange klosser er et dårlig hull»? Skjerp deg! Anonymkode: d1678...76b 1
Nerine_ Skrevet 10. april 2019 #13 Skrevet 10. april 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er norsk kvinne og 28, jomfru. Jeg er bare ikke seksuelt frigjort. Folk får gjøre som dem vil, men synes det er en skikkelig horekultur her i landet. Det er nærmest konkurranse om hvem som har hatt flest sexpartnere, dette misforstår mange som status, og i mine øyne er det lavstatus. Og menn som har mange skal en visst "passse seg" for for de er visst playere? Blir kvinner kritisert for å ha mange partnere så blir det ramaskrik "vi er ikke horer!" -_- Anonymkode: edf56...5a0 Vi er mennesker, og mange av oss har seksuelle behov. Ingen bør blir kritisert for antall partnere, uavhengig av kjønn. 1
Nerine_ Skrevet 10. april 2019 #14 Skrevet 10. april 2019 50 minutter siden, herzeleid skrev: Sikkert fordi kvinners jomfrudom gjerne anses som noe attraktivt, mens menns mer som uattraktivt. Stemmer, vi sitter fast i middelalderen...🙄
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #15 Skrevet 10. april 2019 45 minutter siden, AnonymBruker said: Og hvordan i all verden tenker du at det er på noen måte relevant å sammenligne peniser med «nøkler» og vaginaer med «låser»? At den ene passer inn i den andre er vel den eneste likheten for øvrig. Eller ville du også sagt at «En kloss som passer inn i mange hull er en bra kloss. Et hull som passer mange klosser er et dårlig hull»? Skjerp deg! Anonymkode: d1678...76b Hva tror du? Les første kapittel i en bok om evolusjon, så har du svaret ditt. Skjerp deg! Anonymkode: c6dc5...ab8 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #16 Skrevet 10. april 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Slik er det i Japan - 42 prosent av menn og 44,2 prosent av kvinner i alderen 18 til 34 år, er jomfru. Én av 10 heteroseksuelle 40-årige menn i Japan, er jomfru Det viser en studie: http://www.ipss.go.jp/ps-doukou/j/doukou15/doukou15_gaiyo.asp Kanskje en trend som når oss også. Anonymkode: 1516f...86b En av hovedårsakene til dette er fordi de bruker all sin tid og energi på arbeid. Men uansett et litt feil bilde siden spriket nok er stort mellom 18 og 34. Anonymkode: 33ad5...2ae 1
herzeleid Skrevet 10. april 2019 #17 Skrevet 10. april 2019 12 minutter siden, Nerine_ skrev: Stemmer, vi sitter fast i middelalderen...🙄 Spørs om vi ikke heller sitter fast i virkeligheten 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #18 Skrevet 10. april 2019 54 minutter siden, AnonymBruker said: En nøkkel som åpner mange låser, er en bra nøkkel. En lås som blir låst opp av mange nøkler, er en dårlig lås. Det er jo en grei beskrivelse av saken... sier ikke noe om det er rettferdig og alt det der, men det er slik menn ser kvinner og kvinner ser menn helt naturlig. Anonymkode: c6dc5...ab8 Den der er utgått på dato for lenge siden. Anonymkode: f652e...994 1
Gjest ThotSlayer Skrevet 10. april 2019 #19 Skrevet 10. april 2019 57 minutter siden, AnonymBruker said: En nøkkel som åpner mange låser, er en bra nøkkel. En lås som blir låst opp av mange nøkler, er en dårlig lås. Det er jo en grei beskrivelse av saken... sier ikke noe om det er rettferdig og alt det der, men det er slik menn ser kvinner og kvinner ser menn helt naturlig. Anonymkode: c6dc5...ab8 Korrekt. Som sitert fra Jim Jefferies:
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #20 Skrevet 10. april 2019 2 timer siden, ThotSlayer skrev: Korrekt. Som sitert fra Jim Jefferies: Amen🙌 Kreves ingen innsats for ei kvinne å få sex. Når man snakker om forhold derimot er man mere likestilt. Kvinne som puler rundt= ikke kjærestemateriale. Anonymkode: 0f2f9...4f8 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå