Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Jeg er en mann som sikkert er litt over middels opptatt av å se bra ut og liker andre som også er det. Det er ikke snakk om å gå rundt å digge seg selv, men å se representativ ut på jobb etc.. Og det betyr at jeg også er flink til å legge merke til hvordan kvinner går kledd. Det er en ting jeg ikke fatter. Når dere går i skjørt, hvorfor i svarte skal så mange av dere gå uten strømper? Hvilken homo datt ned fra peisen og fortalte dere at dere ser finere ut med bare bein? Det gjør ikke det. Beklager å si det, men selv pene kvinneben tar seg bedre ut i strømper enn uten. Dette er selvfølgelig ikke en teit fetisj eller noe, men en betrakting. Når jeg ser en dame i skjørt og støvletter UTEN strømper så begynner jeg å lure.. Og ser jeg på modeller fra USA, kantete og tynne som om de kom fra Moldova, går rundt med disse bare benene og tror det er råsexy.. Det er ikke det. Takk for at vi fortsatt har Europa. Frankrike og Italia. Kjent for god smak. Det har de fortsatt også her.. Kall gjerne strømpebukse for usexy. Eller ukomfertabelt. Det er mulig det er det. Men det er vel skjorte og slips også? Det er derimot ingen tvil der hvor jeg jobber, at kvinnene setter pris på at jeg går kledd som jeg gjør. Det er stilfult, gjennomtenkt og mandig. Det er selvfølgelig også andre ting som avgjør om det er mandig og flott, men nå snakker jeg om detaljene. Skulle så gjerne håpe at flere kvinner også tok tilbake det dere en gang var best på. Detaljene! Bruk strømper hvis du skal pynte deg! Ikke engang Naomi Cambell ser bedre ut uten..
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Jeg vet ikke helt om jeg selv forstod headingen min! Glem den! :o En liten ting for våren, tenkte jeg sikker på å skrive..
Gjest seroxata Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 jeg forstår deg faktisk veldig godt! synes det blir litt vel drøyt med ingenting under skjørtet..ialefall når det er snakk om miniskjørt! jeg går altid med strømpebukse under, vel og merke av de tynne typene.. kan hende det bare er meg, men synes det ser litt billig ut med kort skjørt, høye støvletter og ingenting mellom....
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 ok, på jobb og når en skal pynte seg er strømpebukser greit. Men en kan ikke gå i strømpebukser hele tiden sånn ellers på sommeren, da.
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Strømper/strømpebukser om sommeren ser bare helt teit ut spør du meg :-) Gleder meg masse til å kunne bruke skjørt uten strømper...ser litt rart ut med svarte strømpebukser nå, er jo kjempevarmt om dagene... Bruker bukser inntil videre Hadde jeg jobbet på et formelt sted, ville jeg _kanskje_ vurdert hudfargede strømpebukser.
Morea Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Jeg synes også at det ser mye bedre ut med pene strømpebukser/strømper til skjørt dersom en har støvletter. På jobb vil jeg også alltid ha strømper til skjørt da jeg synes det ser litt mer presentabelt ut også. (har en jobb der jeg må/ønsker å ta hensyn til kleskoder). Dette gjelder også om jeg skal ha en kveld på byen. Om sommeren har jeg alltid lyse strømper. Dersom det er en varm sommerdag og jeg har sommerlig kjole/skjørt og sandaler når jeg skal rusle en tur i byen/Frognerparken etc har jeg imidlertid sjelden Med den korte sommeren vi har i norge må huden få litt friskluft også. Men alt til sin tid og sitt sted synes jeg..
Gjest Formosiss Skrevet 20. april 2005 #7 Skrevet 20. april 2005 Bruker strømpebukse, men neimen om du får satt det på meg på varme sommeren. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #8 Skrevet 20. april 2005 Bruker alltid strømpebukser til støvletter, barbent i sandaler, tynne strømper til penbruk. Må legge til at støvletter er uaktuelt for meg om sommeren.. det blir for meg litt som bar mage om vinteren.. slikt som en del fjortise pleier å bomme på. Og jeg har sett noen i minikjole, bare legger og støvletter - på 17. mai faktisk.. hihi :-)
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #9 Skrevet 21. april 2005 jeg forstår deg faktisk veldig godt! synes det blir litt vel drøyt med ingenting under skjørtet..ialefall når det er snakk om miniskjørt! jeg går altid med strømpebukse under, vel og merke av de tynne typene.. kan hende det bare er meg, men synes det ser litt billig ut med kort skjørt, høye støvletter og ingenting mellom.... Skrrriiik jeg gikk jo sånn hele fjor sommer og du sa ikke noe! Biatch :o Uansett nei jeg vil ikke gå med strømpebukser på sommeren, for det blir for varmt. Synd hvis ikke du liker det, trådstarter. Skal vi begynne å gå med strømpebukse utapå bikinien på stranda og kanskje? :o
Eliza Doalot Skrevet 21. april 2005 #10 Skrevet 21. april 2005 Har jeg støvletter på meg, bruker jeg alltid strømpebukse. Noe annet høres fryktelig klamt og ubehagelig ut. Til pent har jeg også alltid tynn strømpebukse. Jeg personlig synes ikke det ser bra ut med lang selskapskjole og bare tær. Det samme gjelder hvis jeg har på meg skjørt i andre formelle anledninger, foreksempel en begravelse. MEN, til hverdags på sommeren får heller verden utstå mine bare legger. Finnes ikke den sjel som får tredd på meg et par strømper da!!
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #11 Skrevet 21. april 2005 Og jeg kom til å tenke på noe annet...hvor ofte bruker jeg støvletter om sommeren..? Synes DET kan se litt merkelig ut også.. Ja til sandaler og bare legger!
aline Skrevet 21. april 2005 #12 Skrevet 21. april 2005 på våren, og spesiellt til støvletter, så er jeg helt enig i at det ser bedre ut med strømpebukse. også til pyntede anledninger, uansett årstid. men, om sommern går jeg med skjørt uten strømpebukse altså! bruker det på samme måte som andre bruker shorts, og jeg ser få på sommern med shorts og strømpebukse for å si det sånn. jeg synes forøvrig menn i stam skjorte og slips og dressjakken hardnakket på plass selv i den varmeste sommervarmen, ser litt ukomfertabelt ut, og siden jeg selv er mer opptatt av å nyte livet fremfor å se best mulig ut for andre (dersom det trenger å bli satt opp imot hverandre ), så må jeg bare si: LØS OPP SKJORTEKRAVEN, ta av slipset og jakka og brett opp ermene og nyt! takk til menn som liker å slappe av og nyte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå