Tran09 Skrevet 9. april 2019 #1 Del Skrevet 9. april 2019 Hei folkens, skal gi kjæresten ett påskeegg i år. Han er ikke speessielt glad i de typsiske godteri tingene og han er opptatt av å ikke spise usunt før en konkuranse. Har du ett forslag til noe digg eller gøy jeg kan putte i påskeegget hans? Mine forslag er: -sukkerfri dropsboks -0.5 liter brus -Et blad/magasin han liker -druer -en mandarin -liten mørk sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #2 Del Skrevet 9. april 2019 Rosiner, tyggis, Anonymkode: 718aa...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #3 Del Skrevet 9. april 2019 Påskequiz bok, påskeflaxlodd,kortstokk,yatzy Anonymkode: bc82d...e7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #4 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg synes "sunt påskeegg" høres både kjipt og barnslig ut - i hvert fall ikke noe jeg forbinder med verken digg eller gøy. Anonymkode: c45fc...a45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 10. april 2019 #5 Del Skrevet 10. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes "sunt påskeegg" høres både kjipt og barnslig ut - i hvert fall ikke noe jeg forbinder med verken digg eller gøy. Anonymkode: c45fc...a45 Det er godt at det ikke er du som er kjæresten til trådstarter da. Andre mennesker kan ha andre ønsker til påskeegget enn deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #6 Del Skrevet 10. april 2019 Proteinbar, proteindrikk. Kinogavekort. Hudkrem/dusjsåpe. Anonymkode: fc9c8...289 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #7 Del Skrevet 10. april 2019 Nøtter, müslibar, flaxlodd, joker kupong, et gavekort, nytt headset/ørepropper, penger til restaurant besøk, kaffe-kort, massasje fra deg, kondomer... Anonymkode: 9b54d...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #8 Del Skrevet 10. april 2019 Hvor mye skal du legge i påskeegget? For ting blir veldig fort dyrt. Anonymkode: 53d48...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #9 Del Skrevet 10. april 2019 Jeg har kjøpt inn havregrøt i små poser, proteinbarer, sukkerfri brus, små snacks som han kan spise i lunsj på jobb. Han ville ikke ha godteri så da blei det en sunnere variant. Anonymkode: d9d85...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 10. april 2019 Forfatter #10 Del Skrevet 10. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye skal du legge i påskeegget? For ting blir veldig fort dyrt. Anonymkode: 53d48...369 Takk for ideer alle sammen ! siden det blir litt ting og tang istedenfor snop tenker jeg 300 kr kanskje. Men det inkluderer ting som kan glede begge, som glidemiddel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå