AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 Føler nesten jeg ser dårligere med brillene på. Det er så rart å se på tv. Anonymkode: 72d95...051
Jadzia Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Det kommer veldig an på hvor flink du er til å bruke dem. Men 2-7 dager vil som regel gjøre susen.
Million Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 (endret) Hva slags briller har du fått da? Er det progressive briller eller lesebriller eller hva? Det tok meg noen dager å venne meg til progressive briller, da jeg kun hadde hatt rene lesebriller før. Det skal ikke være "rart" å se på tv med briller på. Men har du muligens fått progressive briller? Da skal du kun se helt nederst på brilleglasset når du leser, men løfte øynene og se midt i brillen når du ser på litt lenger avstand, som f.eks tv. Les mer om det her Endret 11. april 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 11. april 2019 #4 Skrevet 11. april 2019 Jeg fikk briller etter synstest når jeg var 21. Fikk beskjed om at det kunne ta opp til en uke.. Sluttet etter to uker for jeg så ingenting.. Gikk så til ny optiker når jeg var 28. Så ingenting, gikk tilbake men de sa at nei det er riktig, det var han sikker på, så bare fortsett. Tok meg nesten en mnd med konstant bruk! Jeg hadde skjeve hornhinner, men veldig lite. Og styrke på -1 og - 1.25. Så ikke gi opp! Det kan ta tid, men normalt er ca uke. Det er veldig kjipt i begynnelsen, men gud så deilig når man venner seg til ser Anonymkode: fd038...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå