Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Har lyst å prøve en del av produktene, men må bestille på nett. Alltid greit å høre litt om andres eventuelle erfaringer først :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har highlighteren i Clear quartz. Denne er så naturlig og fin. En ser fresh ut, ikke sminket ut. Akkurat slik jeg liker det. Anbefales på det varmeste :) Fargen er lys, og vil kanskje ikke passe mørkere hudtoner, men den finnes i to andre nyanser også :) Finnes swatches på nett. Rose er neste nyanse tror jeg. 

Fikk en prøve på Tumeric brightening & exfoliating mask, denne har litt grove korn som var litt hard kost for huden min. Huden ble litt rød, men den gav noe glød. Kommer ikke til å kjøpe denne. Syns prisen var litt drøy i forhold til hva jeg fikk av resultat. 

Prøvde både ansikts- og kroppsoljen i butikk, disse var nydelige. Virket beroligende på atopisk, rød og sår hud. 

AnonymBruker
Skrevet

Forsøkte ansiktskremen for ømfintlig hud, men tålte den ikke. Jeg reagerer på nesten alt av sminke og hudkremer, så det trenger ikke ha noe å si for kvaliteten :)

Anonymkode: e3d50...422

Skrevet
14 timer siden, laperla skrev:

Har highlighteren i Clear quartz. Denne er så naturlig og fin. En ser fresh ut, ikke sminket ut. Akkurat slik jeg liker det. Anbefales på det varmeste :) Fargen er lys, og vil kanskje ikke passe mørkere hudtoner, men den finnes i to andre nyanser også :) Finnes swatches på nett. Rose er neste nyanse tror jeg. 

Fikk en prøve på Tumeric brightening & exfoliating mask, denne har litt grove korn som var litt hard kost for huden min. Huden ble litt rød, men den gav noe glød. Kommer ikke til å kjøpe denne. Syns prisen var litt drøy i forhold til hva jeg fikk av resultat. 

Prøvde både ansikts- og kroppsoljen i butikk, disse var nydelige. Virket beroligende på atopisk, rød og sår hud. 

Takk for svar :)

I første omgang vil jeg prøve kroppsprodukter. Har lest om Glow Body Oil osv.. Er også nysgjerrig på lukten på Heart Chackra Oil. 

Men nå må jeg også sjekke ut highlighteren du skriver om - høres veldig fristende ut!! :) 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsøkte ansiktskremen for ømfintlig hud, men tålte den ikke. Jeg reagerer på nesten alt av sminke og hudkremer, så det trenger ikke ha noe å si for kvaliteten :)

Anonymkode: e3d50...422

Jeg er veldig glad i ansiktsproduktene mine fra Obagi så jeg vet ikke om jeg er klar for å bytte de ut ennå. Men holder på å bruke opp ting og bytte over til mer miljøvennlig/sunnere varianter (har byttet ut deo, neglelakker og nå står hudpleie for tur)

Skrevet
9 timer siden, Tash skrev:

I første omgang vil jeg prøve kroppsprodukter. Har lest om Glow Body Oil osv.. Er også nysgjerrig på lukten på Heart Chackra Oil. 

Men nå må jeg også sjekke ut highlighteren du skriver om - høres veldig fristende ut!! :) 

Bare hyggelig 😊 Ville absolutt sjekket ut oljene. De lukter nyydelig 😍 

Den Heart chackra oljen har jeg ikke prøvd, men syns jeg kjente igjen forpakningen. De har fått inn merker på vanlige Vita nå, så de på Vita Exclusive. Kicks fører også merket, men har ikke sett det i butikk. 

Jaa, prøv den highlighteren 💖☺️ Har lest reviews på nett at den likner den fra RMS, og den har jeg hatt lyst til å prøve, men vært usikker på om nyansen er passende til meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...