Gå til innhold

Personleg hygiene av kjønnsorganet

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Hvordan står det til   med din personlig hygiene av kjønnsorganet.  ?    Er  du av dem som ikkje tar det så veldi høytideleg ?   

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig opptatt av renslighet der nede, er alltid glattbarbert, dusjer og vasker underliv hver morgen med intimsåpe, spyler underliv og rumpe når jeg kommer hjem fra jobb, bruker truseinnlegg og skifter disse hyppig dag jeg sliter med mye utflod, har alltid mått være opptatt av hygienen der nede,fikk mensen da jeg var 9 år gammel.

• Liker 2
Skrevet

Dusjer og bytter truse en gang per dag, så alt er i tipp topp stand👍

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, barbent skrev:

Er veldig opptatt av renslighet der nede, er alltid glattbarbert, dusjer og vasker underliv hver morgen med intimsåpe, spyler underliv og rumpe når jeg kommer hjem fra jobb, bruker truseinnlegg og skifter disse hyppig dag jeg sliter med mye utflod, har alltid mått være opptatt av hygienen der nede,fikk mensen da jeg var 9 år gammel.

Du har ikke tenkt på at overdreven renslighet eller forvridde ideer om hygiene  kan være årsak til at du sliter med utflod?

Jeg tenker i hvertfall at såpebruken er voldsom og årsak til ubalanse i pH-verdi. Nå vet jeg ikke hvordan spylingen foregår, men vil tro det også kan gi en negativ effekt.

Det å være glattbarbert gir også et feilaktig inntrykk av renslighet da hyppig barbering gjør underlivet mer sårbart for infeksjoner og rifter. Min opplevelse er også at jeg svetter og lukter fortere når jeg er glattbarbert.

Alle gjør selvfølgelig som de vil, og kjenner på hva de føler seg mest komfortabel med, men synes det er dumt om «fasiten» blir glattbarbert=hygienisk når det er det motsatte som er tilfellet. Det samme gjelder såpebruk.

Anonymkode: 93f0f...1b4

• Liker 19
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke tenkt på at overdreven renslighet eller forvridde ideer om hygiene  kan være årsak til at du sliter med utflod?

Jeg tenker i hvertfall at såpebruken er voldsom og årsak til ubalanse i pH-verdi. Nå vet jeg ikke hvordan spylingen foregår, men vil tro det også kan gi en negativ effekt.

Det å være glattbarbert gir også et feilaktig inntrykk av renslighet da hyppig barbering gjør underlivet mer sårbart for infeksjoner og rifter. Min opplevelse er også at jeg svetter og lukter fortere når jeg er glattbarbert.

Alle gjør selvfølgelig som de vil, og kjenner på hva de føler seg mest komfortabel med, men synes det er dumt om «fasiten» blir glattbarbert=hygienisk når det er det motsatte som er tilfellet. Det samme gjelder såpebruk.

:) tenkte meg den ville komme :)

neida glatt eller ikke glatt ingen forskjell her, har seff prøvd å ikke barbere ikke spyle over lengre tid,eneste forskjell er at jeg føler meg skitten :)

Har hatt det slik siden jeg var liten, og da barberte jeg meg ikke, brukte heller ikke truseinnlegg da dette ikke eksisterte.

Jeg fikk en ny verden da truseinnlegg kom til verden,skulle bare ønske vi kvinner kunne få slike produkter sponset av staten

Endret av barbent
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, barbent skrev:

neida glatt eller ikke glatt ingen forskjeld her,har seff prøvd å ikke barbere ikke spyle over lengre tid,eneste forskjeld er at jeg føler meg skitten :)

Har hatt det slik siden jeg var liten, og da barberte jeg meg ikke, brukte heller ikke truseinnlegg da dette ikke eksisterte.

Jeg fikk en ny verden da truseinnlegg kom til verden,skulle bare ønske vi kvinner kunne få slike produkter sponset av staten

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 9a73f...fcf

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

neida glatt eller ikke glatt ingen forskjeld her,har seff prøvd å ikke barbere ikke spyle over lengre tid,eneste forskjeld er at jeg føler meg skitten :)

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

😜ikke fint å spørre en kvinne om det😊45

Endret av barbent
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, barbent skrev:

😜ikke fint å spørre en kvinne om det😊

Ble bare nysgjerrig for jeg trodde truseinnlegg hadde eksistert i en evighet...

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble bare nysgjerrig for jeg trodde truseinnlegg hadde eksistert i en evighet...

Jeg er over 50, og truseinnlegg har eksistert så lenge jeg kan huske... det eksisterte i alle fall da jeg var tenåring.  

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, Million skrev:

Jeg er over 50, og truseinnlegg har eksistert så lenge jeg kan huske... det eksisterte i alle fall da jeg var tenåring.  

merkelig,fant ikke ut at truseinnlegg fantes før jeg var i 20 årene,brukte mye bind før jeg fant truseinnlegg i hyllene

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, barbent skrev:

neida glatt eller ikke glatt ingen forskjell her, har seff prøvd å ikke barbere ikke spyle over lengre tid,eneste forskjell er at jeg føler meg skitten :)

Du føler deg skitten. Les hva du skriver. Jeg tror også du har ødelagt slimhinnene dine. 

Anonymkode: b0ffc...1c9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, barbent skrev:

merkelig,fant ikke ut at truseinnlegg fantes før jeg var i 20 årene,brukte mye bind før jeg fant truseinnlegg i hyllene

Jeg er 42 og det første jeg fikk som 13-åring var truseinnlegg. 

Anonymkode: b0ffc...1c9

Skrevet (endret)
5 minutter siden, barbent skrev:

Jeg husker i alle fall godt at det eksisterte da jeg var tenåring (og jeg er 52 nå). Brukte det selv på slutten av mensen f.eks.(når det ikke var mere blod enn litt spotting bare)

Husker jeg hadde en venninne, som ikke tok seg råd til å kjøpe truseinnlegg. Hun brukte alltid å brette et lag dopapir i trusa, som hun så skiftet hver gang hun var på toalettet. Vi var vel da kanskje 15-16 år, og jeg husker jeg tenkte det var fryktelig rart at hun ikke ville spandere på seg truseinnlegg i stedet.

Endret av Million
Skrevet

Jeg skyller, kommer aldri til å bruke underlivssåpe. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, 2shy skrev:

Jeg skyller, kommer aldri til å bruke underlivssåpe. 

Er du klar over hva det lukter av underlivet etter sex, når man ikke vasker vekk stanken av gammel moro med såpe? Å gå på dametoalettet etter en sånn person er et kapitel for seg, skal jeg love. Alle med en sunn og frisk nese vil kjenne stanken av "Her er det et underliv som ikke er vasket skikkelig etter sexen i går kveld....."

Seriøst! Gammal sæd og utflod... det må vaskes vekk med såpe.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får dere bedre underlivshygiene av truseinnlegg? Det er jo tett plast. Jeg føler meg klam og ekkel i alt annet enn bomullstruser.

Anonymkode: 3567c...dee

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Er du klar over hva det lukter av underlivet etter sex, når man ikke vasker vekk stanken av gammel moro med såpe? Å gå på dametoalettet etter en sånn person er et kapitel for seg, skal jeg love. Alle med en sunn og frisk nese vil kjenne stanken av "Her er det et underliv som ikke er vasket skikkelig etter sexen i går kveld....."

😂😂😂 jeg dauer av deg.

Jeg skyller bare underlivet, men bruker såpe i lysk og rumpe. Svetter som en gris i lysken når jeg får orgasme 😇 og ikke vil jeg lukte rumpelukt heller 😆

Anonymkode: 413ed...c04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klut på morgenen, dusj på kvelden, ren truse på morgenen, ingen truse på kvelden. 

Anonymkode: e7d09...3ca

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Million skrev:

Jeg går i grunn ikke rundt med gammal sæd og utflod i trusa ;) 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...