AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #1 Del Skrevet 9. april 2019 Hei. Øyene mine tåler dessverre veldig lite sol styrke+ allergi blir kjempe ille. Klarer ikke se opp når jeg går i sola må alltid se ned. Jeg kjøpte noe sole briller fra XXl som eg har hatt i 3 år, men de er ødelagt nå.Så må kjøpe nye, trenger en blanding av aktiv og hvile. Problemet er at disse billene koster over 700,- og jeg som er på student budsjett har 0 sjanse. Noen som vet om noe steder Oslo som selger solbriller til en grei kvalitet og bra pris? Takk på forhånd Anonymkode: a8e36...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #2 Del Skrevet 9. april 2019 Optikere selger feks Polaroidbriller til under den prisen. Om du ikke trenger polariserte glass er det jo bare å kjøpe et par billige på HM eller lignende. Anonymkode: 90e3e...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edru Skrevet 9. april 2019 #3 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Men shoebar i oslo har opphørssalg, de selger nå alle solbriller de har inne til 50 til 80 % husker ikke alle solbrille merker de har men kjøpte meg selv et par le specs til 200 kr! Verdt og sjekke ut Endret 9. april 2019 av edru Fant ut at det var i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #4 Del Skrevet 9. april 2019 Brillene på f eks hm er like bra mtp lyset som de fra optiker. Så der kan du få bra nok solbriller til 150-200. Anonymkode: 4b5a8...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå