Gå til innhold

hvordan er det når han kommer inni deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mista jomfrudommen min til kjæresten min for en god stund siden, og når jeg mista den, gikk jeg ikke på noen form for prevensjon, så han brukte kondom. men nå som jeg har starta på p-piller, er typen keen på å komme inni meg, men jeg er litt usikker på hva jeg liksom skal gjøre. når jeg sover hos han, sover vi på rommet hans som er over garasjen, og da er det ikke akkurat noen do jeg kan gå på når vi er ferdige.. så jeg lurer rett og slett på hva jeg skal gjøre når han har kommet inni meg? og renner det mye? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er lurt å komme seg på et toalett raskest mulig etter sex uansett for å forebygge urinveisinfeksjon :)

Ville hatt noe papir tilgjengelig i alle fall. Av og til renner det, av og til renner det ikke, men pleier å bli litt væsker ;)

Anonymkode: c695a...d17

AnonymBruker
Skrevet

Du bør gå på do uansett etter sex, som nevnt over for å forebygge urinveisinfeksjon. 

Men ja, det kan renne en del... 

Anonymkode: 06ebb...d6b

AnonymBruker
Skrevet

Et håndkle i nærheten kan gå til nød.

Anonymkode: e0180...9ed

Skrevet
7 minutter siden, freakyfrida skrev:

jeg mista jomfrudommen min til kjæresten min for en god stund siden, og når jeg mista den, gikk jeg ikke på noen form for prevensjon, så han brukte kondom. men nå som jeg har starta på p-piller, er typen keen på å komme inni meg, men jeg er litt usikker på hva jeg liksom skal gjøre. når jeg sover hos han, sover vi på rommet hans som er over garasjen, og da er det ikke akkurat noen do jeg kan gå på når vi er ferdige.. så jeg lurer rett og slett på hva jeg skal gjøre når han har kommet inni meg? og renner det mye? 

Selv om du har starta på pilla, så er du ikke 100% skånet for graviditet, og ihvertfall ikke for kjønnsykdommer. Hvis du mener at du ikke er klar til å fjerne kondomen, så ikke gjør det. Og ja, har lært at et toalett må alltid være tilgjengelig i umiddelbar nærhet etter ubeskyttet sex :)  

AnonymBruker
Skrevet

Her renner det mye. Har kluter liggende i nattbordskuffa. Sett noen med doruller, intimservietter og søppelbøtte når de ikke er bad i nærheten.

Anonymkode: e4e72...b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...