Gå til innhold

Smeltet stekespade på komfyrplaten

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

.... stinker noe så inn i H...! :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det var ikke så lurt, var det vel? :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg vil tro den hadde blitt litt mørere om du hadde lagt den i vannbad med sakte oppkok Green ;)

Gjest onyx, i.i.
Skrevet

For en stund siden på jobben greide jeg å legge en plastperm på en varm kokeplate.... Masse deilig smeltet plast ned i rillene i plata, stinket gjorde det også. Kunne ikke annet enn å le så tårene trillet, mens vaktmesteren trodde jeg hadde blitt gal. Kan jo nevnes at han sto rett ved da det skjedde.

Vel, lærte ihvertfall hvordan man fjerner brent plast fra en kokeplate:)

Gjest gjesta
Skrevet

En ting er at det stinker.

En annen ting er å få fjernet alt. Slik at det ikke stinker neste gang du bruker kokeplata.

Skrevet

Jeg har og smeltet stekespaden, faktisk påde på plata og i stekepanna, lukter like ille begge deler!

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg tenkte på den gangen jeg stekte vaffeljernet, men det røyk og lukta noe innmari.....også fikk jeg meg nytt vaffeljern da. :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Godt det ikke bare er meg som er vims, da! :ler:

Skrevet

plast-klesklype på vedovn lukter heller ikke spesielt bra

Skrevet

Ikke er et stellebord av plast så lurt å sette inn mot et varmt strykejern heller!!

:oops:

Skrevet

:ler:

.. og det var el yndlingsstekespaden også da (eller den eneste.. for det er jo typisk :roll: )

Gjest Catwoman
Skrevet

og kaffen blir ganske svak hvis du glemmer å putte kaffepulver på trakteren. :ler:

Skrevet
og kaffen blir ganske svak hvis du glemmer å putte kaffepulver på trakteren. :ler:

Tro om det er det som heter økonomikaffe? :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Satte visst en plastbolle på stekeplata en gang. Skulle steke pannekaker og hadde stekepanne på den andre plata. Hadde selvsagt satt på feil plate. Syntes det tok lang før stekeplata ble varm. Etterhvert oppdaget jeg at det var brent hull i plastbollen. Søl og kliss, men jeg skulle da ha pannekaker, så jeg satt i gang med en ny røre. Da gjorde jeg det samme igjen. :oops: Den siste bollen oppdaget jeg ganske fort så jeg fikk reddet den, men følte meg en smule dum, ja. :oops: :oops: :oops:

Gjest GreenSky
Skrevet
:ler:

.. og det var el yndlingsstekespaden også da (eller den eneste.. for det er jo typisk :roll: )

Åssen visste du det? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...