Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker ikke å utbrodere situasjonen, men jeg ble uplanlagt gravid, er 7 uker på vei, og tok Mifegyne på sykehuset igår. I morgen er det satt opp time til medisinsk abort på sykehuset. Men igår, når jeg kom hjem, angret jeg så fælt, har ikke sovet i natt, bare googlet og prøvd å finne svar😔 Har kastet opp idag og følt meg slapp, men ikke hatt noe blødning. Er det noe sjanse for at graviditeten fortsatt er intakt?

Jeg må jo ta opp dette når jeg kommer til sykehuset i morgen, men har lest mye negative innlegg andre steder og forventer ikke å bli møtt positivt på sykehuset når jeg forteller at jeg angrer. Man skal jo være 100% sikker før man tar Mifegyne.

Noen som har fortsatt graviditeten etter Mifegyne, hvor det har gått bra? Og ble dere møtt med forståelse på sykehuset?

Anonymkode: fb096...e3c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært gjennom noe lignende selv, men på denne linken kan du lese litt om forskningen... Mifegyne=mifepriston. 

https://relis.no/sporsmal_og_svar/5-3785?source=relisdb

Ikke bry deg om historiene du finner på nettet, dette er bare et lite utvalg og ikke nødvendigvis representativt for sannheten. 

Jeg har selv jobbet med abort på gyn poliklinikk og hvis det var meg du kom til ville du blitt møtt med full forståelse. Du er ikke den eneste som endrer mening. 

Anonymkode: 61486...9d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen med erfaringer?

Anonymkode: fb096...e3c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en vennine som opplevde det samme som deg, i dag har hun en frisk og rask 2 åring. 

Det kan helt fint gå godt og anbefaler deg å lese arikkelen som er linket til over her - sannsynligheten for fosterskader er reelativt liten dog høyere enn uten bruk mifegyne!

Lykke til - håper du blir møtt med forståelse på sykehuset - vis gjerne til den franske studien hvis ikke!

Anonymkode: 8aa03...d60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...