gonas Skrevet 9. april 2019 #1 Del Skrevet 9. april 2019 Hei. Dattera på 14 skal ha en forestilling på skolen der hun skal kle seg i 80-talls klær. Hvor kan jeg evt kjøpe billige, men bra 80-talls klær? Og hva anbefales å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #2 Del Skrevet 9. april 2019 I slike tilfeller er det lurt å sjekke hos bruktbutikker Anonymkode: 2a5f8...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #3 Del Skrevet 9. april 2019 Pastellfarger og mye sminke. Sikkert en slusse med rosa bånd i håret også. Og litt glam. Da er det gjort. Anonymkode: 40357...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #4 Del Skrevet 9. april 2019 Bruktbutikker har jeg funnet en del slikt. Pastellfarger! Og glem ikke grorudpalma til hårsveis, om hun har hår som kan settes opp! Anonymkode: f5d2c...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #5 Del Skrevet 9. april 2019 1980-tallet hadde mange stiler. Man trenger ikke alltid gå for neonfarger og rosa. Til inspo: Anonymkode: 3f7ca...08a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #6 Del Skrevet 9. april 2019 Levis 507 er buksene som gjaldt den gang. Eller sjekk ut bilder av madonna, suzy osv. Anonymkode: ed964...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2019 #7 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Ta en tur på fretex Endret 9. april 2019 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 9. april 2019 #8 Del Skrevet 9. april 2019 Sort sort og litt til sort Ikke alle var pastell på 80 tallet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2019 #9 Del Skrevet 9. april 2019 Ball genseren, var veldig på mote, men blir nok vanskelig å få tak i, i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #10 Del Skrevet 9. april 2019 Siden hun er tenåring ville jeg hentet inspirasjon fra 80-tallets high school filmer som The Breakfast Club, Pretty in Pink eller Heathers. Winona Ryder hadde kul stil i den filmen. Hvorfor ikke være litt kreativ og droppe 80-talls kostymelooken med pastelfarger og leggings. Foreldrene mine som var unge på 80-tallet gikk aldri med sånne klær. Anonymkode: 596af...ead 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå