Gå til innhold

Evige penisgnålet, stor og lang pikk er nok ikke det beste....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som mann så kan jeg aldri se for meg at en lang OG tykk pikk er behagelig for en kvinne. Vagina er jo ikke dyp, men såklart tøyelig. Tror ikke så mange forstår hvor langt 20cm er.

De fleste har rundt 13-15cm. Men på internett er jo alle pikker 20cm++.

Selv har jeg 15cm som er ganske tykk, fordelen jeg har fått fortalt er at den ikke er lang nok til at det gjør vondt. Så jeg kan støte ganske hardt, samtidig som at den fyller godt opp pga tykkelsen.

Anonymkode: 1b1fb...fdf

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Okidoki!

Anonymkode: d2c04...900

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tykkelse > lengde. 14 cm+ omkrets så trenger man ikke uroe seg for at dama skal mislike den 

Anonymkode: 2eaaa...c69

Skrevet

Det viktigste er mannen som bærer utstyret 👌🏼

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan skrive under på at lange og tykke saker ikke alltid er best for kvinnen. Har datet en fyr i det siste som har både lang og tykk pikk, og han klarer ikke unngå å bunne meg. Det skjer ved hvert støt, i hver stilling. Og det gjør vondt for meg. Ikke noe bedre å skulle suge det der heller, kjeven min er tydeligvis ikke stor nok for ham. Kjenner bare at tennene mine skraper borti, selv når jeg gaper så høyt jeg kan. God og grei fyr, men den monsterpikken ødelegger alt. Nå drømmer jeg bare om noe mindre...

Anonymkode: 80cf6...ec1

• Liker 1
Skrevet

Dere burde prøve a date en velutrustet fyr som forstår at ikke HELE kuken trenger å stappes inn 😁

Har fått veldig god respons i forhold til å kunne levere ekstra centimeter når kvinnen er blitt skikkelig varm i trøya. Likeså fordi en ordentlig penis rekker frem i veldig mange flere stillinge enn menn med liten penis på 14-15 cm.

En kvinne jeg omgås elsker feks å bare stå oppreist, mens jeg står bak henne. Treffer G-punktet fint, og er fremdeles i stand til å levere mere om hun har andre gode punkter hun vil ha stimulert.

For meg høres det ut som småkukede menn tenker mest på seg selv når de fremhever fordelen med å ligge å jukke som en kanin og prøve å få trykt mest mulig inn i kvinnen.

Vi som er velutrustet må gjøre det på en annen måte, og vi når frem dit redskapen trengs fra de fleste posisjoner 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, DigBic23 skrev:

Dere burde prøve a date en velutrustet fyr som forstår at ikke HELE kuken trenger å stappes inn 😁

Har fått veldig god respons i forhold til å kunne levere ekstra centimeter når kvinnen er blitt skikkelig varm i trøya. Likeså fordi en ordentlig penis rekker frem i veldig mange flere stillinge enn menn med liten penis på 14-15 cm.

En kvinne jeg omgås elsker feks å bare stå oppreist, mens jeg står bak henne. Treffer G-punktet fint, og er fremdeles i stand til å levere mere om hun har andre gode punkter hun vil ha stimulert.

For meg høres det ut som småkukede menn tenker mest på seg selv når de fremhever fordelen med å ligge å jukke som en kanin og prøve å få trykt mest mulig inn i kvinnen.

Vi som er velutrustet må gjøre det på en annen måte, og vi når frem dit redskapen trengs fra de fleste posisjoner 😉

Du vet at en vagina er 10 cm i lengde i snitt. Hva er poenget med en penis over 15 cm da.. Nei takk!

Anonymkode: 4bfae...b0c

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste er at mannen klarer å bære utstyret.

Skrevet

Hørtes lite ut TS, skjønner at du har kompleks 😂

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke peiling hvor lang og stor min mann er, kjennes bra ut😘

Anonymkode: a198f...316

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk har forskjellig smak her, og for mange (de fleste?) kvinner er penis av vesentlig mindre betydning enn hva menn den er for menn.

Dere er faktisk SINNSYKT mye mer opptatt av pikken deres enn hva kvinner her, "det evige penisgnålet" er det jo dere som står for, 90% av penistrådene her inne startes av menn og du har nå føyd deg inn i den samme rekken selv som gnåler om penis.

Anonymkode: f1b5f...4bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaja...

Altså at man er liten har ikke så mye å si hvis du er flink på andre områder.

Er du liten, nekter å slikke og bare kjører på som en kanin så går jo ikke det i lengden..

Anonymkode: c9f9c...9c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...