Cella Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 Heii! I dag var jeg hos gynekologen for første gang etter 1,5 år med prøving, men ingen graviditet. Det viste seg til min store glede at jeg har masse egg(!!), men fordi jeg har ME er det sånn at jeg ikke har nok hormoner til å lage et barn i følge min gynekolog. Hun gav meg derfor i dag en «sette igang eggløsnings sprøyte». Er det noen som ble gravid etter denne? Jeg må ihvertfall ha sex før klokken 11 i morgen.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 Hei Jeg hadde også vanskeligheter med å gravid, selv om jeg hadde regelmessig mens, men hadde sjeldent eggløsning. Jeg gikk på hormontabletter også var jeg på ultralyd for å se på egga. De vokste og deretter fikk jeg eggløsningssprøyte som skulle hjelpe. Jeg ble gravid på 3. syklus med sprøyta Vet ikke om det er det samme som du har tatt, men det høres ut som egga dine bare trenger en push, som du får vet hjelp av sprøyta 😄 Anonymkode: 4d39d...7f8
Cella Skrevet 10. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg hadde også vanskeligheter med å gravid, selv om jeg hadde regelmessig mens, men hadde sjeldent eggløsning. Jeg gikk på hormontabletter også var jeg på ultralyd for å se på egga. De vokste og deretter fikk jeg eggløsningssprøyte som skulle hjelpe. Jeg ble gravid på 3. syklus med sprøyta Vet ikke om det er det samme som du har tatt, men det høres ut som egga dine bare trenger en push, som du får vet hjelp av sprøyta 😄 Anonymkode: 4d39d...7f8 Tusen takk for svar! Og gratulerer med treff!😃 Jeg får se hva utfallet blir nå. Alltid spennende like spennende.☺️
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 Spørsmål ang hormonsprøyte for eggløsning; sørger den bare for eggløsning eller gir den en slags supereggløsning som øker sjansene? Trenger man den hvis man som regel har eggløsning av seg selv? Anonymkode: 85e03...e28
Cella Skrevet 10. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål ang hormonsprøyte for eggløsning; sørger den bare for eggløsning eller gir den en slags supereggløsning som øker sjansene? Trenger man den hvis man som regel har eggløsning av seg selv? Anonymkode: 85e03...e28 Dette er hva som står på nette om den: Hva Ovitrelle brukes mot Ovitrelle brukes sammen med andre legemidler: For å hjelpe til med å utvikle og modne flere follikler (som hver inneholder et egg) hos kvinner som gjennomgår assistert befruktning (en prosedyre som kan hjelpe deg å bli gravid), som for eksempel ”in vitro-fertilisering”. Det vil først bli gitt andre legemidler for å fremme veksten av flere follikler. For å hjelpe med eggløsningen fra eggstokken (indusere ovulasjon) hos kvinner som ikke kan produsere egg (”anovulasjon”) eller hos kvinner som produserer for få egg (”oligo-ovulasjon”). Det vil først bli gitt andre legemidler for å utvikle og modne folliklene.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 Jeg ville stolt på gynekologen, om to uker sitter du kanskje med en positiv graviditetstest. Tenk positivt ❤️ Lykke til! Anonymkode: 02884...bdf
Cella Skrevet 10. april 2019 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville stolt på gynekologen, om to uker sitter du kanskje med en positiv graviditetstest. Tenk positivt ❤️ Lykke til! Anonymkode: 02884...bdf Må nesten bare det. Like spennende hver gang🌱Tusen takk❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå