Gå til innhold

Hun vet ikke at jeg er singel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Grubler

Jeg har hatt et godt øye til jente X siden i fjor høst. Men, rett etter jeg traff henne (på date-nivå) sa det pang i en annen forbindelse, og jeg var - inntil for 3 uker siden - i et forhold. Da dette forholdet hadde litt høye odds i utgangspunktet (avstandsforhold), har jeg holdt kontakten med jente X. Nå som jeg atter en gang er fri og frank, kunne jeg tenke meg å treffe henne oftere. Vi har riktignok møttes et par ganger den siste tiden, men jeg har altså ikke funnet en passende anledning til å meddele budskapet om at jeg er ikke lenger er i det nevnte forhold (som vi så vidt snakket om dagen før det ble slutt faktisk).

Ettersom jeg som sagt har et meget godt øye til denne frøkna - og da selvfølgelig lurer på om hun kan ha det samme - kunne jeg godt tenkt meg å overbringe dette budskapet. Men, jeg er litt usikker på hvor/når/hvordan osv. Det føles litt feil å si det "ut av intet".

Vi har en meget god tone, og hun har så langt vært klar når jeg har anmodet om å treffes.

Hvis jeg bare sier det rett ut av intet, vil det nok fremgå klart at mine intensjoner er i det romantiske hjørnet. Ikke har hun spurt om forholdet i det siste heller, så jeg har vel ikke fått anledning til å si det.

Litt kjipt hvis hun skulle sitte med noen tilsvarende følelser, men ettersom hun tror jeg er i et forhold, naturlig nok velger å holde avstand.

Er det noen kløppere på området som kan bidra med et par tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky
Da dette forholdet hadde litt høye odds i utgangspunktet (avstandsforhold), har jeg holdt kontakten med jente X

Du holdt jente X på gress, sånn for sikkerhetsskyld da, eller? Sorry, ikke noe råd fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje hun nå er så vant med at du er i et forhold, at hun har "gitt opp å spørre"?

Hvorfor i alle dager skulle ikke du selv fortelle henne det, i steden for å vente på at hun nok en gang skal nedverdige seg til å spørre (hvis det viser seg at hun er interessert i deg)? Du har da ikke veldig mye å tape.

Du behøver ikke si "Nå er jeg single" og stirre håpefullt på henne. Hva med å nevne at f.eks:

Du har jobbet mer i det siste/trent mer/tatt opp gammel hobby/truffet kamerater oftere.. fordi forholdet tok slutt.

Få det inn i en sammenheng med vanlig prat om jobb/trening/fritid/vennskap osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...