AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 For ca. åtte måneder siden tok jeg en slankeoperasjon, og føler meg mer smashing enn noen gang. Jeg har gått ned 50kilo og selv om kroppen bærer preg av nettopp dette, så ser jeg bra ut og er normalvektig for første gang i hele mitt voksne liv. Jeg har hatt en "fast" venn i løpet av årenes løp, (FF), men etter at jeg har gått ned så tar han ytterst sjelden kontakt og han virker totalt interessert i sex. Vi treffes, roter litt, men det blir aldri noe mer enn det. Føler han nå at jeg er for "fin" for han, eller har han har bare angst for å ha slank med "den nye" meg? Jeg skulle liksom føle meg mer selvsikker og trygg en noen gang, men føler helt det motsatte. Merker også at oppmerksomheten fra andre menn jeg har flørtet med er ikke-eksisterende nå. Er det min nye selvsikkerhet og sånt som skremmer de bort? Anonymkode: ad7a5...122
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 Han kan ha hatt en fetisj/greie for ekstremt overvektige. Nå som du føler deg smashing er det vel kanskje også på tide å komme seg videre? For å være helt brutalt ærlig så er det dessvrre mindre vanlig at menn/kvinner blir tiltrukket av sterkt overvekt. At partnere kan godta det og synes man er flott, joda - men de aller fleste tiltrekkes av det som er innenfor en viss normal. Så når du har hatt kontakt med noen på sjekkesider hvor de aller fleste menn i utgangspunktet er ute etter sex, så har nok de som kontaktet deg vært ute etter nettopp vekten din. Akkurat som de ikke akkurat har tenkt å gifte seg med de andre damene som sjekkes opp der. Anonymkode: 9fe2a...96c 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #3 Skrevet 9. april 2019 Jeg har former og figur nå, fremfor å være ballformet, så jeg trodde kanskje han ville synes det var fint? Det er synd at når jeg endelig føler meg vel, så føler han minimal interesse, også fra andre fyrer jeg kjenner. Kun en av de flørtende har sagt at han liker "tjukke" kvinner, men jeg hadde forsåvidt forventet at han ville være uinteressert. Føler bare litt nederlag ved det hele. Anonymkode: ad7a5...122
Ella Ellefantella Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 Da dropper du han og går ut i verden og føler deg som den smashing dama du er! Verden er full av menn, og selv om HAN kanskje blir usikker/ likte overvekten din/ uansett grunn, så finnes det veldig mange andre! Ikke tenk på gamle flørter! Finn nye!! 11
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #5 Skrevet 9. april 2019 Kan snakke for min egendel. Jeg liker kun menn med ekstra vekt på kroppen, og alltid blitt veldig tent når de har stor rund mage. Vet det høres sært ut, men sånne slanke menn har alltid vært turn off for meg. Merker at interessen ikke er der om de er normalvektig eller slanke. Må være litt rund og bamsete for at jeg skal klare å tenne på dem seksuelt. Det betyr ikke at det er noe galt med deg trådstarter, eller at du ikke har grunn til å føle deg bra. Det er bare ganske enkelt det at noen av oss foretrekker menn eller kvinner med noen ekstra kilo på kroppen. Jeg er en av dem, har aldri likt sånn sykelig overvektige, men de skal være lubne/feite med noen kilo ekstra for at de skal vekke min interesse Anonymkode: 976f5...3cc 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #6 Skrevet 9. april 2019 Han likte vel den gamle deg bedre da, enkelt og greit. Noen tenner på det ene, noen tenner på det andre :) Anonymkode: b283d...993 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #7 Skrevet 9. april 2019 Han tente vel mer på deg før, selv om det kanskje er mindre vanlig å tenne på overvekt enn normalvekt. Det finnes ingen standard og fasit for hva menn og kvinner tenner på her i verden. At du har blitt «for fin» til å ha sex med er vel lite sannsynlig. Anonymkode: cb766...511 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #8 Skrevet 9. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Merker også at oppmerksomheten fra andre menn jeg har flørtet med er ikke-eksisterende nå. Er det min nye selvsikkerhet og sånt som skremmer de bort? Anonymkode: ad7a5...122 Og kanskje det du omtaler som «selvsikkerhet» kan oppfattes som selvgodhet og overlegenhet, der du ser på det som en selvfølge at alle skal synes du er fin. (Får litt inntrykk av det i innlegget ditt også, at noen ikke er tiltrukket av deg må liksom handle om at du er FOR fin eller har FOR god selvtillit, ikke at du kan ha endret deg i negativ retning.) Har du endret personlighet kan det også være en grunn til at flere ikke er tiltrukket av deg lenger, også din FF. Anonymkode: cb766...511
Gjest Monsieur Beau Skrevet 9. april 2019 #9 Skrevet 9. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: For ca. åtte måneder siden tok jeg en slankeoperasjon, og føler meg mer smashing enn noen gang. Jeg har gått ned 50kilo og selv om kroppen bærer preg av nettopp dette, så ser jeg bra ut og er normalvektig for første gang i hele mitt voksne liv. Jeg har hatt en "fast" venn i løpet av årenes løp, (FF), men etter at jeg har gått ned så tar han ytterst sjelden kontakt og han virker totalt interessert i sex. Vi treffes, roter litt, men det blir aldri noe mer enn det. Føler han nå at jeg er for "fin" for han, eller har han har bare angst for å ha slank med "den nye" meg? Jeg skulle liksom føle meg mer selvsikker og trygg en noen gang, men føler helt det motsatte. Merker også at oppmerksomheten fra andre menn jeg har flørtet med er ikke-eksisterende nå. Er det min nye selvsikkerhet og sånt som skremmer de bort? Anonymkode: ad7a5...122 Det er ikke han som er problemet det er deg. Du har endret kroppen din. Den aller viktigste jobben er å endre tankene dine. Det kommer ikke automatisk med når du tar en slankeoperasjon. Uansett, hurra for deg som har fått en sunnere kropp.
Miramira95 Skrevet 9. april 2019 #10 Skrevet 9. april 2019 Hvorfor ikke bare spørre han hva som er greia? Om han er en chubby chaser/fat admirer, (jeg hater slike merkelapper!), så kan det være grunnen. Ikke tolk det feil, men han er bare ikke interessert i den nye kroppen din. Du finner nok av menn som liker slankere damer. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #11 Skrevet 9. april 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Han kan ha hatt en fetisj/greie for ekstremt overvektige. Nå som du føler deg smashing er det vel kanskje også på tide å komme seg videre? For å være helt brutalt ærlig så er det dessvrre mindre vanlig at menn/kvinner blir tiltrukket av sterkt overvekt. At partnere kan godta det og synes man er flott, joda - men de aller fleste tiltrekkes av det som er innenfor en viss normal. Så når du har hatt kontakt med noen på sjekkesider hvor de aller fleste menn i utgangspunktet er ute etter sex, så har nok de som kontaktet deg vært ute etter nettopp vekten din. Akkurat som de ikke akkurat har tenkt å gifte seg med de andre damene som sjekkes opp der. Anonymkode: 9fe2a...96c Enig. Det er litt opphissende å tenke på at en "big boy" "velter" seg over deg! I alle fall om han er ung til relativt ung. Helst under 50. Da har han sikkert mye kraft i elskoven pga tyngden. Dersom han orker😂 Anonymkode: 6cafe...27a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #12 Skrevet 9. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Enig. Det er litt opphissende å tenke på at en "big boy" "velter" seg over deg! I alle fall om han er ung til relativt ung. Helst under 50. Da har han sikkert mye kraft i elskoven pga tyngden. Dersom han orker😂 Anonymkode: 6cafe...27a Tror jeg svarte med feil sitat i stad. Anonymkode: 6cafe...27a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #13 Skrevet 9. april 2019 Han er jo bare en FF? Han er ikke engang en fyr som vil være kjæresten din? Hvorfor teller det hva HAN syns? Hele dealen deres er å ikke bry seg om hverandre liksom.. Anonymkode: d21fd...3a7 1
SoWhat? Skrevet 9. april 2019 #14 Skrevet 9. april 2019 Det kan være din nye selvsikkerhet ja når det gjelder andre menn. Oppførsel har jo mye å si tross alt. Kanskje var du mer imøtekommende og mottagelig før? Hva gjelder din venn så kan jo ting forandre seg følelsesmessig. Trenger ikke ha noe med vekt å gjøre, og dere har jo aldri hatt noe seriøst?
Gjest Lily_88 Skrevet 10. april 2019 #15 Skrevet 10. april 2019 Sikker på at det bare var kroppen som forandret seg? Kan det være din væremåte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå