AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #1 Skrevet 9. april 2019 Sist mens begynte 21.mars, til normal tid (kanskje 1 dag forsinka). Reagerte på at denne mensperioden var uvanlig kraftig og hadde uvanlig mye slim. Blør vanligvis ganske lite, og det holder å bytte tampong 2 ganger om dagen. Denne mensen måtte jeg derimot bytte 6-7 ganger om dagen, og sov med bind + tampong på natten for jeg var redd for å renne ut. Normal lengde, 5 dager (har mellom 4 og 5 til vanlig). Eggløsning skulle vært tirsdag 2.april, men symptomene var ikke helt som vanlig. Tok ikke eggløsningstest før dagen etter, som var svak positiv. I går tok jeg ny eggløsningstest som var knall positiv med en gang. Slo meg til ro med at eggløsningen sikkert var forsinket denne gangen. Men så begynte jeg å tenke over den uvanlige kraftige mensen jeg hadde ved forrige mens.. kan en tvilling ha forsvunnet og den positive eggløsningstesten egentlig indikerer graviditet? JA JEG SKAL TESTE bare moro å høre synspunkter Anonymkode: 34ab2...00b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 Du kan ha hatt kjemisk graviditet forrige syklus, men ettersom du ikke testet er det umulig å si. Og at du har eggløsning nå. Hva mener du med svak positiv eggløsningstest 3.april? Var teststreken sterkere eller like sterk som kontrollstreken? Eller var den svakere enn kontrollstreken? Anonymkode: 19113...998
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #3 Skrevet 9. april 2019 Det kan ha vært en kjemisk graviditet. Da kan også eggløsning forskyve seg. Anonymkode: bc987...2a6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan ha hatt kjemisk graviditet forrige syklus, men ettersom du ikke testet er det umulig å si. Og at du har eggløsning nå. Hva mener du med svak positiv eggløsningstest 3.april? Var teststreken sterkere eller like sterk som kontrollstreken? Eller var den svakere enn kontrollstreken? Anonymkode: 19113...998 Tenner du da at eggløsningen har forskjøvet seg pga en eventuell kjemisk graviditet? Svak positiv = svakere enn kontorllstreken, men ganske sterk 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan ha vært en kjemisk graviditet. Da kan også eggløsning forskyve seg. Anonymkode: bc987...2a6 Takk for svar Anonymkode: 34ab2...00b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #5 Skrevet 9. april 2019 Det finnes ikke svakt positiv EL test. Enten er den positiv eller negativ Anonymkode: f1592...43a 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #6 Skrevet 9. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke svakt positiv EL test. Enten er den positiv eller negativ Anonymkode: f1592...43a Men hva er poenget med å være så pertentelig da... Teststreken blir sterkere dess mer LH hormon som er i kroppen. Når Teststreken er ganske sterk men ikke positiv, er det jo relativt greit med LH hormon i kroppen, men ikke nok til å slå ut som positiv Anonymkode: 34ab2...00b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #7 Skrevet 10. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva er poenget med å være så pertentelig da... Teststreken blir sterkere dess mer LH hormon som er i kroppen. Når Teststreken er ganske sterk men ikke positiv, er det jo relativt greit med LH hormon i kroppen, men ikke nok til å slå ut som positiv Anonymkode: 34ab2...00b Ja, men dette kan skje flere ganger i syklusen og ikke bare ved eggløsning. Derfor har det ingen nytteverdi. Anonymkode: f1592...43a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå