Gå til innhold

Vil ikke på hytta i år igjen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvert eneste år er vi på hytta i påskeferien. Jeg liker hytta, det er ikke det - men jeg er ikke glad i ski og snø! Og jeg har alltid vært lite glad i påsken fordi når det endelig blir vår og alt spirer, så bruker man ferien oppe på fjellet der det fortsatt er vinter. Jeg vil mye heller ordne i hagen, gå turer i byen og langs sjøen, rett og slett nyte våren. Men fordi mannen min og ungene selvfølgelig alltid vil på ski så ender vi opp på hytta hvert år mens jeg syns veldig synd på meg selv.

I år øynet jeg et håp om noe annet, ettersom påsken kommer sent. Kanskje skiføret er dårlig? Men neeeida....det er ikke det. Så da blir det hytta i år også. Jeg vil ikke bli igjen i byen alene heller, jeg vil bruke ferien min med barna.

Noen som har det på samme måten? Noen tips, triks til hvordan ferien kan bli bedre eller annet jeg kan gjøre?

Anonymkode: 02900...102

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du  kan gjøre sånn som min mann og jeg gjør. Vi har tre unger, bikkje og hele svigers med oss på hytta hver påske. Jeg syns det ofte er altfor mye på en gang. Så nå deler vi oss opp litt. Han drar opp med to av ungene, og jeg kommer opp med eldstemann og bikkja litt ut i uken. :)

Anonymkode: 4bee7...652

• Liker 5
Skrevet

Skjønner deg så veldig godt! Har ikke noen gode råd da, annet enn at du sier fra at dette vil du ikke, og deretter bare er delvis på hytta! 

• Liker 3
Skrevet

Forstår deg. Er selv glad for å være i byen - Oslo, lite folk og mye å foreta seg. Har hytte ved sjøen på Sørlandet, men tenker det også blir litt kjedelig over for mange dager. Jeg ser an været og drar hjem etter noen dager hvis det ikke fungerer. Høljer det ned vil jeg helst være hjemme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du  kan gjøre sånn som min mann og jeg gjør. Vi har tre unger, bikkje og hele svigers med oss på hytta hver påske. Jeg syns det ofte er altfor mye på en gang. Så nå deler vi oss opp litt. Han drar opp med to av ungene, og jeg kommer opp med eldstemann og bikkja litt ut i uken. :)

Anonymkode: 4bee7...652

Sånn gjør vi det også. Funker fint for alle parter :)

Anonymkode: 7a6fe...969

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så hjertens enig. Hvorfor dra til fjells når det endelig begynner å bli vår? Jeg feiret påske på stranda i Rio de Janeiro i fjor. I år blir det en annen strand. Dårlig med kvikklunsj, men den er fortsatt i butikken når man kommer hjem igjen.

Anonymkode: d203d...cfb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...