Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gin godt? 

Fortell meg hvordan dere blander ❤️ 

Hvilken gin bruker dere? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bareksten, det er den beste, synes jeg. Den smaker godt av einebær og har vunnet mange priser. 

Anonymkode: e194e...02b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ingenting om gin, men har falt helt for gin og limonade! Gjerne med litt mynteblader i lamme. 

Anonymkode: 209de...397

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg jobber i bar, og da går det mest av Bareksten som serveres med tonicvann og en skive appelsinskall. Hendricks med tonicvann, agurk og pepper er også relativt populær. 

Edit: skrivefeil

Endret av Drømmern
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i Hendrick's og tonic med agurk og pepper, så bestiller stort sett den varianten når jeg er ute. Om jeg bare skal ha "vanlig" GT med lime eller sitron synes jeg Tanquaray og Bombay Sapphire er gode gin. 

Anonymkode: eb7cb...e41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gin er ikke mye godt, iallefall ikke opp igjen.....så etter det har ikke jeg drukket gin 

Anonymkode: 8ab73...5ea

• Liker 1
Skrevet

Gin (gjerne Bombay Sapphire) med tonic water, rose's lime og litt angoustura. Sommerdrikken fremfor noen.

Skrevet

Gin med Schweppes grapefrukt og masse is er ikke så verst :)

AnonymBruker
Skrevet

Harahorn er bra. Men den er mer alkoholsterk enn det normale, så det må man ta med i beregningen.

Alkoholtolerante kan drikke en flaske nesten uten å få hangover. Det er veldig lite fusel og dritt i den. Det er kanskje derfor den har fått gode kritikker, i tillegg til at den faktisk har en god ginsmak.

Anonymkode: e82b0...b33

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...