Gå til innhold

Finn selgere- ta dere en bolle

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette gjelder selgere, ikke dårlig kjøpere da dette kan være en helt annen tråd.  Men hva er det med folk som selger ting for tiden?  Når jeg vokst opp var vanlig folkeskikk, i det minste,  å svare på henvendelser.  Har nå spurt 3 forskjellige folk på finn om varer er solgt, eller noen spørsmål om varer som de selger uten en eneste snev av en respons.  Savner tider hvor folk var snill og ikke selv opptatte og bortskjemt.  Hvis dette gjelder deg, skjerp deg og husk at vi som ønsker å kjøpe deres varer har et liv og kan godt kjøpe fra andre som vil virkelig selge varene sine.  

Anonymkode: f2a4a...db3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På Tuesday, April 09, 2019 den 8.10, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder selgere, ikke dårlig kjøpere da dette kan være en helt annen tråd.  Men hva er det med folk som selger ting for tiden?  Når jeg vokst opp var vanlig folkeskikk, i det minste,  å svare på henvendelser.  Har nå spurt 3 forskjellige folk på finn om varer er solgt, eller noen spørsmål om varer som de selger uten en eneste snev av en respons.  Savner tider hvor folk var snill og ikke selv opptatte og bortskjemt.  Hvis dette gjelder deg, skjerp deg og husk at vi som ønsker å kjøpe deres varer har et liv og kan godt kjøpe fra andre som vil virkelig selge varene sine.  

Anonymkode: f2a4a...db3

Jeg har faktisk opplevd at noen har kommet med spørsmålet Er varen solgt, eller har du den fremdeles? og når jeg svarer at jeg fremdeles har den aktuelle varen, så får jeg null og niks videre respons! Hva er egentlig poenget med å spørre om jeg fremdeles har tingene, dersom man egentlig ikke var interessert i å kjøpe den likevel? :P                           

Selv om jeg har oppgitt størrelse på tingene i selve annonsen, så får jeg likevel henvendelser om hvor store det er! Og selv om man har diskutert opp og ned og i mente om en bestemt gjenstand, så avtaler man etterhvert ett klokkeslett og dato for når de skal komme og plukke med seg tingene. Men så blir man sittende der og vente da, uten at noen gidder å dukke opp! Så forsøker man å kontakte dem, og spørre hva som egentlig skjer. Bare for å ALDRI få noen som helst respons der heller. Jeg har faktisk opplevd at slike ting har skjedd flere ganger. 

Selvfølgelig kan man bli ganske oppgitt og irritert da. Så kanskje en del selgere som rett og slett har gitt opp...     

Anonymkode: b8044...522

AnonymBruker
Skrevet

Varer som er solgt = annonsen bør slettes

Anonymkode: 3572f...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...