Gjest Marlyn Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Noen som vet om et bra hårfjerningsmiddel som også kan brukes nedentil med bra resultat og uten at det blir irritasjon?
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Nei, synes ingenting kjemisk virker nedentil, ikke sterkt nok til å ta hårene, men sterkt nok til å svi av andre ting... *auch*
Gjest Marlyn Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Noen som bruker voks da? Eller bare høvel? Syns ikke at resultatet blir så bra av det. Vil jo gjerne ha håra helt bort.
Gjest siri piri Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 tror egentlig ikke dette er helt optimalt for alle; men for min del funket barbermaskin best hvis jeg ville ta alt helt bort :oops: Fikk i alle fall ikke røde prikker eller kutt, og det ble mer eller mindre silkeglatt. men nå tar jeg bare vanlig bikinilinje med høvel.
Gjest xio Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Høvel og barberskum gjør det silkeglatt. Men man får jo fort Jørn Hoel-skjegg da..
Gjest manic Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Barberskummet er viktig! Har du en gutt i nærheten, spør om råd! De har god erfaring. Min fortalte meg nettopp at han mente tilvenning av huden var tull, han har barbert seg i mer en 15 år og får ofte røde prikker på halsen, der huden er tynn, slik som på bikinilinjen. Så der må man bare være ekstra forsiktig og barbere mot håra minst mulig, helst et drag bare Men et godt barberskum er essensielt! Decleor har et rådyrt men råbra skum!
Gjest Marlyn Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Noen som forresten har en bra varmvoks å anbefale? Gjerne en som skal hemme hårveksten. Lignende det de har i hudpleiesalonger..
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #8 Skrevet 21. april 2005 Noen som forresten har en bra varmvoks å anbefale? Gjerne en som skal hemme hårveksten. Lignende det de har i hudpleiesalonger.. Veet varmvoks er veldig bra Det er ikke mulig å hemme hårveksten...
Gjest hjalmarlover Skrevet 21. april 2005 #9 Skrevet 21. april 2005 Veet varmvoks er veldig bra Det er ikke mulig å hemme hårveksten... Nei,det er ikke mulig,men hårene blir jo finere og mer dunhår liksom når de kommer ut igjen enn for eksempel ved barbering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå