Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg tror tittelen sier seg selv. Jeg er ei 18 år gammel jente som har hatt pusteproblemer siden jeg kan huske. Jeg vet at jeg kunne få dekket dette av staten, men fikk høre at det var så lang ventetid så jeg bestemte meg for å operere nesen min i utlandet. Siden det var så billig, opererte jeg både inni nesa og utseendet. Men nå, snart 4 måneder etter operasjon får jeg ikke puste med nesa nesten. Det har blitt mye verre. Jeg angrer meg så mye. Jeg vet ikke hvor jeg kan operere nesa igjen, men jeg stoler kun på leger i Norge nå. Det er bare så dyrt! Og jeg klarer ikke å puste virkelig.. har det skikkelig tungt. Er det mulig å få dekket operasjonen?

Anonymkode: cb0af...69d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må uansett vente et år før du kan operere igjen. 

Anonymkode: 59c4a...5d1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg tror tittelen sier seg selv. Jeg er ei 18 år gammel jente som har hatt pusteproblemer siden jeg kan huske. Jeg vet at jeg kunne få dekket dette av staten, men fikk høre at det var så lang ventetid så jeg bestemte meg for å operere nesen min i utlandet. Siden det var så billig, opererte jeg både inni nesa og utseendet. Men nå, snart 4 måneder etter operasjon får jeg ikke puste med nesa nesten. Det har blitt mye verre. Jeg angrer meg så mye. Jeg vet ikke hvor jeg kan operere nesa igjen, men jeg stoler kun på leger i Norge nå. Det er bare så dyrt! Og jeg klarer ikke å puste virkelig.. har det skikkelig tungt. Er det mulig å få dekket operasjonen?

Anonymkode: cb0af...69d

Det viktige er at du tar kontakt med legen din og forteller om utfordringene du har så ordner det seg nok. :)

Anonymkode: bd1a5...caa

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må uansett vente et år før du kan operere igjen. 

Anonymkode: 59c4a...5d1

Det trenger man ikke nødvendigvis. Jeg fikk korrigerende kirurgi ca tre måneder etter. Og alt var bra etterpå. Dette var i Norge. 

Til ts: hør med fastlegen din. Om du har problemer som går utover din helse og ditt virke, så kan du muligens få dekket det. Som med alle andre plager man har. 

Anonymkode: d6960...374

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du puste igjen?

Anonymkode: a828a...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...