Gjest Bertine Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 hmmm.... elskeren til gabby ville starte eget firma som gartner istedet for college, slik at han kunne gifte seg med gabby. Foreldrene ville hindre dette og ba gabby snakke med han.han fridde og hun tok imot ringen...foreldrene ble gale, og gabby sa hun skulle gi tilbake ringen. Hun gjorde det, selv om hun egentlig ville ha john. Hun sa også til han at han bare hadde vært et boytoy. Bree prøver å late som om hun har ligget med apotek-fyren, men mannen forstår at hun lurer han. Han gir noe stygge kommentarer til apotek-fyren, som tar hevn ved å antagelig gi han feil hjertemedisin. Susan kommer inn når dattera kysser kjæresten, hun blir sint og ber julie holde seg borte fra han... Hun tyvlytter også på en tlf samtale der de snakker om dana. På skoledansen snakker hun med faren til gutten, og later som om hun vet hva som hente med dana. Han forteller at sønnen drepte henne ved et uhell.. Da far og sønn kommer i bilen sier faren at han ikke har drept dana, og så får vi ikke vite mer... Men sønnen virker å ha noe å presse faren med, og de gjør at de ikke skal flytte alikevel. Dette forteller sønnnen til susan, og hun blir redd og ber han holde seg unna julie, han klikker og virker litt psyko. Julie sniker seg ut for å møte han...
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 I tillegg har ektemannen til hun med alle barna antagelig vært utro... Men Dana lever...hm. Er det Dana kjæresten til Susan leter etter..?
Arwen Skrevet 19. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2005 mystisk.. :klø: herlig forvirrendes den serien der. Takk skal dere ha
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Som regel ler jeg ganske bra av den serien, men i kveld gikk det kaldt nedover ryggen på meg. Begynner å bli litt creepy og nok med mord og psykotiske mennesker der nå :o
Gjest Formosiss Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Mihih, jeg vet hvem Dana er. Men det sier jeg ikke. MvH Silje, som følger med på Desperate Housewives på nettet, dvs. jeg er på episode 19.
Gjest baby-E Skrevet 20. april 2005 #7 Skrevet 20. april 2005 kan du ikke si det da? sende meg en pm eller noe? :hoppe:
Gjest Formosiss Skrevet 20. april 2005 #9 Skrevet 20. april 2005 Hm, OK. Men ikke åpne den dersom dere ikke vil vite det ;-)
Gjest Coral Skrevet 20. april 2005 #12 Skrevet 20. april 2005 Send gjerne en pm om hvem Dana er til meg også, Formosiss *Nysgjerrig Hanne som ikke klarer å vente.. *
Gjest Pjusk Skrevet 20. april 2005 #14 Skrevet 20. april 2005 Mihih, jeg vet hvem Dana er. Men det sier jeg ikke. MvH Silje, som følger med på Desperate Housewives på nettet, dvs. jeg er på episode 19. Jeg sitter omtrent på hendene mine her, men jeg MÅ BARE VITE DET JEG OGSÅ !!! Virkelig kul serie! Når er sesongslutt? Beg. juni?
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2005 #15 Skrevet 20. april 2005 Hvis noen vil vite det av meg så er det bare å si ifra....
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2005 #16 Skrevet 20. april 2005 Jeg sitter omtrent på hendene mine her, men jeg MÅ BARE VITE DET JEG OGSÅ !!! Virkelig kul serie! Når er sesongslutt? Beg. juni? Vet dessverre ikke.. Men Her kan du teste hvem du ligner mest på av fruene;).... Jeg ble Gabrielle Solis...
Gjest Pjusk Skrevet 20. april 2005 #17 Skrevet 20. april 2005 Tex: Jeg vil gjerne vite det !!! (Forferdelig å være så nysgjerrig!!)
Gjest Coral Skrevet 20. april 2005 #18 Skrevet 20. april 2005 Jeg kan sende deg den jeg fikk...? Ja, gjør gjerne det!!
Gjest Turi Skrevet 20. april 2005 #20 Skrevet 20. april 2005 Yes please - I wanna know. Det er en syk serie som jeg syns er litt dårlig, men allikevel er jeg fanget.... Merkelig. Alle er jo helt gale der.... Liker Lois Lane jeg da (hun er alltid det for meg), men hvem jeg ligner på av dem? Kanskje jeg må teste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå