Kontorotta Skrevet 9. april 2019 #21 Skrevet 9. april 2019 Er babyer så veldig vakre? Min yngste var født prematurt. Kan ikke si at den var direkte vakker. Så ut som en blanding av gammel mann og aliens. Men mammahjertet rant over og det var verdens beste baby og nusseligste. Men ikke vakker. Nå har jeg tre nydelige barn. I mitt hjerte verdens vakreste, og veldig vakre i mine øyner også. Men jeg ser jo at det finnes enda vakrere barn der ute.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #22 Skrevet 9. april 2019 1 minutt siden, Kontorotta skrev: Min yngste var født prematurt. Kan ikke si at den var direkte vakker. Så ut som en blanding av gammel mann og aliens. Ha ha, der har du min førstefødte, premature, lillegutt også. Jeg ble nesten litt skremt da jeg så ham. Nå er han er han en nydelig og kjekk gutt på åtte år, riktig en smukkas, men det skulle man aldri tro ut fra nyfødtbildene. Anonymkode: 55d5e...dd2 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. april 2019 #23 Skrevet 9. april 2019 Jeg synes det er få nyfødte som er pene, egentlig. Mine egne var ikke det. Når de blir noen måneder gamle er de fleste ganske søte, men tror det er litt fordi de er babyer, og det er "hele pakka" som gjør dem søte. Det har nok mer med hjelpeløsheten deres å gjøre. De er jo "designet" slik at man skal ønske å ta vare på dem. Men har definitivt sett både babyer og større barn som er mildt sagt lite pene.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #24 Skrevet 9. april 2019 Tviler sterk at barnet er stygg - mer typisk kjerring oppgulp når sjalu kvinner snakker om rosabloggere. Anonymkode: 03cef...bc4 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #25 Skrevet 9. april 2019 Babyer ser ut som rosa rosiner som nyfødte. Ikke søte i det hele tatt. Så blir de 2-5 måneder og de er såååå søte! Så blir de 5-1 år og mange(ikke alle, men de fleste) blir stygge igjen. Anonymkode: 89c52...13f 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #26 Skrevet 9. april 2019 Noen babyer ser jo litt spesielle hvis de har noen markante trekk. Store ører, munn eller noe. Men de er jo søte for det. Jeg synes min eldste var det søteste jeg hadde sett. Rund og god tenkte jeg. Jeg så nylig bilder fra babytiden og han var jo bælfeit 😆 Anonymkode: 515a1...659 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #27 Skrevet 9. april 2019 Min baby var stygg det første døgnet, så ble han verdens nydeligste. Mange babyer som ikke er pene og det veit jeg at flere tenker å. Anonymkode: 439e9...ab6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #28 Skrevet 9. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nyfødte er aldri pene. De trenger noen dager på seg for å komme seg. Naborn er ekspert på å lage stygge babyer, men når de blir 2-3 år kommer de seg veldig Anonymkode: 36acd...200 Da er min unntaket 😅 Jeg var så forberedt på at babyen min ikke kom til å være spesielt fin rett etter fødsel, men jaggu var hun ikke den vakreste babyen jeg noensinne hadde sett. Ansiktet så ikke ut som om hun nettopp var kommet gjennom en trang fødselskanal, hun var rett og slett kjempefin. Og vi fikk masse kommentarer fra jordmødrene om en fine babyen (men kanskje alle får det?) 😅 Anonymkode: 509f8...187
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #29 Skrevet 9. april 2019 Min ene var ikke akkurat vakker som nyfødt. Men grunnen var nok at han var så tynn (lett prematur), så ut som en blanding av en fugleunge og en gammel mann. Men han var jo nydelig for det. Når han la på seg litt og vokste så ble han så vakker så. Jeg synes ikke ekstremt tykke babyer er pene, men da mener jeg ekstreme store babyer. Men de vokser seg lengre og penere de også. Anonymkode: 33b66...4e8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #30 Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha ha, der har du min førstefødte, premature, lillegutt også. Jeg ble nesten litt skremt da jeg så ham. Nå er han er han en nydelig og kjekk gutt på åtte år, riktig en smukkas, men det skulle man aldri tro ut fra nyfødtbildene. Anonymkode: 55d5e...dd2 Min baby var prematur, og var aldeles vakker og ble en veldig vakker baby og nå et vakkert barn. Men h*n har veldig fine trekk og har alltid fått hørt det av fremmede at h*n er så vakker. Likevel, hadde det ikke vært sånn, så hadde jeg uansett syntes mitt barn var vakkert. Alle mødre føler nok det sånn tror jeg. Naboens baby er ikke noe vakkert barn. Men jeg skrøt uhemmet av babyen (man oppfører seg jo) da jeg så den men tenkte stakkars... Man tenker ikke nødvendigvis så fint om ei som er en elendig mor og oppfører seg som en hatsk bitch mot meg fordi hun ble sjalu da jeg snakket med mannen hennes utenfor huset... Det med bloggerne tror jeg kommer av at de kanskje ikke liker mødrene til disse babyene og lar det gå utover deres syn på babyene. Nitti prosent av alle babyer er jo søte og yndige. Anonymkode: fccb4...988 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #31 Skrevet 9. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler sterk at barnet er stygg - mer typisk kjerring oppgulp når sjalu kvinner snakker om rosabloggere. Anonymkode: 03cef...bc4 ok 🙄 Anonymkode: 4611f...1e5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #32 Skrevet 9. april 2019 Etter at jeg ble mor så har ikke tenkt at andre babyer og barn er stygge. Alle har noe fint ved seg. Jeg syns selvfølgelig min baby er den fineste, men så er jeg også (som mange andre) en myrsnipe. før jeg fikk barn kunne jeg finne på å si «jeg syns ikke den babyen er noe fin» osv. Men etter jeg selv ble mor så syns jeg alle er nokså fine og gode. Anonymkode: fd929...5b2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #33 Skrevet 9. april 2019 Kusinen min har en sønn som så ut som Trond Viggo Torgersen frem til han var ca halvannet år. Og så begynte han å bare se ut som en vanlig gutt. Nyfødte babyer er jo ikke pene akkurat, men de er vakre fordi de er så skjøre og dyrebare. Det er hvertfall min mening. Anonymkode: 259c1...507
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #34 Skrevet 9. april 2019 Jeg syntes ikke at jeg var noe søt som baby, jeg ble søt når jeg ble litt større, men jeg hadde en veldig lang tynn kropp og en gigantisk rund mage. Hadde også litt sånn firkantet form på hodet og sykt mye hår på hodet. Jeg var ikke stygg, men ikke søt heller syntes jeg. Veldig kjedelig utseende i ansiktet også og begynte vel ikke smile før jeg var et år eller noe, var helt sånn lost og åpen munn hele tiden. Har masse filmer også. Så helt forskrekket ut hele tiden. Anonymkode: c319f...5c0
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 9. april 2019 #35 Skrevet 9. april 2019 22 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Alle babyer er nydelige! Enig 😍 Babyer er verdens søteste skapninger. Er sykt babysyk😍
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #36 Skrevet 9. april 2019 Min eldste er mer billedskjønn og klassisk vakker enn yngstemann. Men minsten er mer sjarmerende og søt, så det der veies opp. Alle har forskjellige egenskaper som individer, tenker at utseende kan være nydelig selv om det ikke er det som betegnes som standard vakkert. Så noen over her skrev at de synes alle babyer er søte etter at de fikk barn selv. Jeg er helt omvendt, nå skal det veldig mye til før noen kan måle seg med mine barn 🙈 Anonymkode: 7801e...d69
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #37 Skrevet 10. april 2019 Mine babyer har vært undervektige (dysmature) og lett premature. Ingen av de var pene som nyfødte, men det spilte jo ingen rolle. De var jo fantastiske uansett! Når de ble litt større fikk de vokst litt inn i seg selv, og ble vanlige, nydelige små babyer Anonymkode: 8cb93...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #38 Skrevet 10. april 2019 Jeg var den styggeste babyen i hele Norge omtrent. Kunne sikkert vunnet en pris for det 😂😂 det er virkelig ikke tull heller, derehadde blitt skremt om jeg hadde lagt ut babybilde av meg selv. Mamma og pappa turte fint lite å vise meg stolt frem. Tok seg gradvis opp fra jeg var 1 år. I dag er jeg heldigvis ei ganske så attraktiv dame i 20 årene. Tror mamma allerede da var bekymret jeg skulle ende opp alene om jeg fortsatte å være stygg 😂🙊 Anonymkode: c86f5...8d0
Clefable Skrevet 10. april 2019 #39 Skrevet 10. april 2019 Jeg tror aldri jeg har sett en baby jeg ville sagt var pen, men bare en som var direkte stygg. De andre har vært helt ok. De fleste ser jo ganske like ut de første månedene synes jeg. Alle har jo dog også en egen sjarm, og de fleste foreldre synes jo sin er den peneste i verden.
Mynona Skrevet 10. april 2019 #40 Skrevet 10. april 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå