Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en liten stund siden så overhørte jeg noen damer snakke om at en blogger har en lite pen baby. Jeg har aldri sett på babyer som pene eller stygge, men kom til å tenke på det nå. Finnes det mødre om synes at babyene deres er stygge mtp. At andre bemerker seg sånt?

Anonymkode: 4611f...1e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror alle mødre synes sin egen baby er pen uansett. Men det er selvfølgelig forskjell på babyer, noen er søtere enn andre.

Anonymkode: b66f0...04a

• Liker 17
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Jeg har aldri sett en stygg baby før

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett én baby som jeg synes var direkte stygg. Foreldrene hans synes at han var/er den vakreste i verden, og godt er det.

Anonymkode: 82eb6...5fe

• Liker 10
Skrevet

Aldri sett en stygg baby. Men for de babyene som ikke går for å være de peneste, kan de vokse seg utrolig pene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns egentlig babyer ser til forveksling like ut for det aller meste. Har litt sansen for de som avviker og er "stygge" babyer. De som ligner mest på gamle menn f.eks. De kjenner man i det minste igjen og det betyr jo ikke at de blir stygge voksne, eller at "standardbabyen" med null spesifikke ansiktstrekk blir vakker som voksen. 

Anonymkode: ed1cd...8b8

• Liker 4
Skrevet

Alle babyer er nydelige! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke babyen min var så veldig søt, men ikke stygg da.😳hun så ut som faren min, bare som en baby 😂 utrolig morsomt😊 nå er hun verdens peneste og søteste jente, linger ikke så veldig på bestefaren sin lenger nå.

Anonymkode: 10e6f...d5e

• Liker 6
Skrevet

Har aldri sett en baby som ikke er fin. De er så fantastiske alle sammen! Selvsagt likte jeg mine egne aller best, men de andre kom på en god andre plass 😉😊😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne som var «stygg» som baby, og det er hennes egne ord. Moren hennes har omtrent ikke ett eneste babybilde av henne fordi moren synes heller ikke hun var fin som baby. Huden hennes var helt gjennomsiktig, så alle blodårer syntes. 

Anonymkode: a301c...018

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke min baby var veldig søt når han kom ut 😶 syntes han så rar ut og var tjukk på plasser jeg ikke visste man kunne være tjukk, han hadde pannefett(!) og vi tulla med det på føden, jeg og far 😅 Men det tok ikke lange tida før han ble den fineste jeg har sett ❤️

Anonymkode: 47632...f24

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ei venninne som var «stygg» som baby, og det er hennes egne ord. Moren hennes har omtrent ikke ett eneste babybilde av henne fordi moren synes heller ikke hun var fin som baby. Huden hennes var helt gjennomsiktig, så alle blodårer syntes. 

Fordi moren ikke synes hun var fin som baby? Og så tok hun ingen bilder? 

Hvordan vet venninnen din dette? Fordi moren har sagt det? 

Jeg håper virkelig at venninnen din har det greit i dag. En mor som kan si noe slikt? Merkelig og stygt sagt.  

• Liker 7
Skrevet

Visst finnes det lite pene babyer. En av mine var lite pen fram til han var 6-7 måneder. Han så ut som en liten bulldog og var så lite pen at det var komisk. Han var utrolig søt da, selv om han ikke var noen skjønnhet. Verdens nusseligste baby, spør du meg :) Noen babyer har liksom så mye fett og kjøtt i og er så sammentrykte i ansiktet at de ser kjemperare og lite pene ut. Andre ligner på Gollum, men babyer er jo alltid søte selv om de er rare. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke alle babyer er pene. Vil ikke si de er stygge, men mindre pene har jeg sett flere av.🙈

Anonymkode: 2df10...58e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Jeg håper virkelig at venninnen din har det greit i dag. En mor som kan si noe slikt? Merkelig og stygt sagt.  

Ja, moren har selv sagt det. Finnes vel kanskje ett par stykker, og venninnen min var helt enig med moren. De har ett godt og nært forhold, og hun det veldig fint. God selvtillit og ei veldig pen dame med to barn selv i dag. De ler av det begge to, så hun til ingen skade av det :) 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Man kan da ikke blir fornærmet fordi noen syns man var en stygg baby? 😂

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, moren har selv sagt det. Finnes vel kanskje ett par stykker, og venninnen min var helt enig med moren. De har ett godt og nært forhold, og hun det veldig fint. God selvtillit og ei veldig pen dame med to barn selv i dag. De ler av det begge to, så hun til ingen skade av det :) 

1 minutt siden, Fugleskremsel skrev:

Man kan da ikke blir fornærmet fordi noen syns man var en stygg baby? 😂

Neivel. Jeg synes det er merkelig likevel 

AnonymBruker
Skrevet

Nyfødte er aldri pene. De trenger noen dager på seg for å komme seg. Naborn er ekspert på å lage stygge babyer, men når de blir 2-3 år kommer de seg veldig

Anonymkode: 36acd...200

• Liker 3
Skrevet

Signerer over her- jeg synes de fleste nyfødte er litt stygge og rare egentlig. Men fy søren så søte de (fleste) blir når de nærmer seg året!❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de fleste babyer ser ganske like ut og har sett noen babyer jeg synes var mindre pen. Generelt sett er babyer helt ok, dåner ikke fordi en baby er overveldende søt liksom. Min egen datter synes jeg derimot var virkelig helt nydelig når hun ble født. Definitivt vakreste vesenet jeg har sett 😍 Tror man synes sitt eget barn er vakkert uansett

Anonymkode: 53953...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...