Gå til innhold

Hva tror du ang ff?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en jeg gjevnlig har hatt sex med. Hører fra han hver helg. Tror du han da har andre? Hadde han hatt andre hadde han vel ikke kontaktet meg. 

Anonymkode: eecb7...fe8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en jeg gjevnlig har hatt sex med. Hører fra han hver helg. Tror du han da har andre? Hadde han hatt andre hadde han vel ikke kontaktet meg. 

Helt umulig å si, basert på så lite info. 

Følelsesmessig bør ikke dette ha noe å si for deg uansett, så lenge det bare er en ff du ser ca to ganger i måneden. 

Beskyttelsesmessig kan det ha noe å si. Er du usikker, må dere enten teste dere begge to, å bli enige om å være eksklusive, ellers må dere bruke beskyttelse. Jeg hadde uansett ikke tatt ordet til en som jeg treffer så sjeldent, så jeg hadde brukt beskyttelse. 

Anonymkode: d6b0a...323

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke. Men når dere bare er FF må du ta høyde for at han kommer til å ha seg med andre om sjansen byr seg/noe annet frister, før eller senere.

Anonymkode: c0f2d...adc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt den tanken ja. Så beskyttelse er på sin plass. Har og tenkt at dersom anledning byr seg så gjør han vel det, vi møtes en eller to ganger i mnd. Så sjelden egentlig. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke hatt det. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det avtalt FF? Han skylder deg ingenting. Om du søker noe mer bør du begynne å kontakte han for å vise interesse, eller la han gå. Det er ikke mannens ansvar å holde liv i en relasjon. Om du sitter på rævva helt til han kontakter deg så er ikke det så oppgirende. Verken som ff eller forholdsmateriale. Gjør litt selv!!!

Anonymkode: e1dc2...7d0

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det avtalt FF? Han skylder deg ingenting. Om du søker noe mer bør du begynne å kontakte han for å vise interesse, eller la han gå. Det er ikke mannens ansvar å holde liv i en relasjon. Om du sitter på rævva helt til han kontakter deg så er ikke det så oppgirende. Verken som ff eller forholdsmateriale. Gjør litt selv!!!

Anonymkode: e1dc2...7d0

Du har gjerne rett. Det er han som kontakter meg. Er en del aldersforskjell derfor jeg ikke kontakter han. Kan ikke bli noe forhold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...