lillesky Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 ...har ikke den gått før? Jeg har iallefall sett den. Men husker ikke om jeg lasta den ned, eller om det var den TVNorge sendte som "smakebit".
Anglofil Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Nei, tror ikke det. Selv skulle jeg ønske de heller sendte CSI, i stedet for sånne andre "oppfølgere". Mvh Yvonne
Gjest Violetta Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Nei, jeg har ikke sett den før. Synes den var enda bedre enn forventet! Vanlig CSI (fra Las Vegas) er jo knallbra, men har kanskje brukt opp sitt potensiale? Den fra Miami orker jeg bare ikke å se, snakker om jålete klyser!! Men denne var virkelig bra! Hun damen i koma fikk meg til å få frysninger så hårene fremdeles står på armene mine... :hår: Mitt verste mareritt det der...
lillesky Skrevet 19. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2005 CSI er bra!! Og NY er en fantastisk by...
Anglofil Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Jeg forholder meg uansett helst til orginalen.. Føler det går litt for mye inflasjon i disse seriene. Mvh Yvonne
-Fisken- Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Orginalen og miami er bedre. Både pappa og jeg liker miami, Horacio er en artig kar.
Gjest Violetta Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Den var litt blå. Hva mener du? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #9 Skrevet 19. april 2005 Nei, tror ikke det. Selv skulle jeg ønske de heller sendte CSI, i stedet for sånne andre "oppfølgere". Mvh Yvonne Nå er jo alle CSI seriene laget av samme produsent da, så Miami og New York kan vel strengt tatt ikke kalles oppfølgere... Den var litt blå. Jepp, de brukte tydeligvis ett blålig filter, liksom for å understreke at New York er litt tøffere enn beachen i Miami og ørkenen i Las Vegas. Synes det var kult jeg.
Gjest Violetta Skrevet 19. april 2005 #10 Skrevet 19. april 2005 Men da er vel Las Vegas-varianten litt gulbrun eller noe sånt. De bruker i hvert fall et filter der også. Synes det er en artig effekt jeg.
Anglofil Skrevet 20. april 2005 #12 Skrevet 20. april 2005 Nå er jo alle CSI seriene laget av samme produsent da, så Miami og New York kan vel strengt tatt ikke kalles oppfølgere... Selvom det er laget av samme produsent, så kan det vel betraktes sånn. Hva ellers skal jeg kalle Skrik 2 og 3 da? For meg er oppfølgere når man kopierer det over til en litt annerledes setting, og tyner ut det som kan være igjen fra orginalen. Jeg har den samme følelsen ovenfor Big Brother. De kunne heller vært mer nyskapende med orginalen, fordi den orginale serien serien slik jeg ser det, mer troverdighet. Og jeg mener absolutt at orginalen har mye å gå på. Jeg vet at det er flere episoder som ikke har gått her i Norge, som går i USA, og tror de skal lage en sesong til. Jeg håper de ihvertfall sender det samme. Mvh Yvonne
fiesta Skrevet 20. april 2005 #13 Skrevet 20. april 2005 Jeg syntes det var greit nok. Men både miami og las vegas var bedre.
Diva Skrevet 20. april 2005 #14 Skrevet 20. april 2005 Synes den var ganske bra jeg :D Synes dog Las Vegas og Miami CSI var en del bedre, men dette var jo første episoden. Det kan jo komme seg. Synes egentlig alle CSI-variantene er bra og jeg liker generelt "konseptet". Skuespillere, karakterer, handling, filming, replikker etc. er så geniale :D Vil ha CSI på DVD
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #15 Skrevet 20. april 2005 Synes ikke det ble det samme med hun der Stella med, hun var jo med i Providence også. Synes liksom ikke hun passet "helt inn". Dog meg om det.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #16 Skrevet 21. april 2005 Liker helt klart Las Vegas best! Skuespillerne og stemningen. Miami sleit jeg litt med i begynnelsen, synes han "Horaito" spiller litt dårlig, litt samme stilen på han nye i NY. Skal liksom være så "mystiske", men mangler glimtet i øyet - det har Las Vegas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå