Gå til innhold

Har du vært utro med god samvittighet, og hvorfor..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De fortjener å miste alle de er glad i, inkludert barna. 

Anonymkode: 2bff1...fba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/10/2019 at 2:49 PM, Arwen Undómiel said:

Jeg kan selvforsvar. Jeg er god i norsk, men skrev litt fort. Men en mann som trenger fitte konstant og puler sjøger og venninnene og familiemedlemmer synes jeg er psykt, for ikke kunne se selv at sånt er litt utilgivelig og sårende å holde på sånt når man er gift eller i ett forhold. Selvfølgelig liker jeg å ha sex, men man kan heller kommunisere med en fremtidig partner om det fremfor å henge på gjæret som en psyko og innbilde  alt mulig rart, og ikke tørre å ta kontakt. En som konstant tenker med pikken og har lyst på fitte konstant og er gift med en sjøge, og er notorisk utro er ikke noe jeg ønsker å blande meg med. Vi er i ende tid og det er bare å vende om. Innerst inne vet folk flest at utroskap sårer og får konsekvenser, til slutt er det for sent. Hadde jeg vært gift med en mann med en elsker ville jeg ha skilt meg. Å leve år etter år med en utro mann er urettferdig for mannen evt. konen som kunne fått sjans til å finne kjærligheten på nytt med en/ei som var mye snillere og trofast. Avslørt er/blir de uansett. Det er egoistisk å slemt!

En synd r det oxo.

Sikkert mye komma feil osv her og, bryr meg ikke.

Og? Du kan fremdeles bli slått i hjel, enten med et balltre eller med hendene. Selv om du som dame kan selvforsvar så kan du neppe forsvare deg mot en psykisk ustabil mann på 2 meter og 130kg...

Nei, du er ikke god i norsk - det er desverre ikke opp til deg å bedømme. Du kan være god på bakgrunn av antall norsktimer du har hatt, men ikke generelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
På ‎11‎.‎04‎.‎2019 den 15.35, SM30 skrev:

Og? Du kan fremdeles bli slått i hjel, enten med et balltre eller med hendene. Selv om du som dame kan selvforsvar så kan du neppe forsvare deg mot en psykisk ustabil mann på 2 meter og 130kg...

Nei, du er ikke god i norsk - det er desverre ikke opp til deg å bedømme. Du kan være god på bakgrunn av antall norsktimer du har hatt, men ikke generelt.

Bryr meg ikke om norsk kunnskapen min har blitt litt slack. Du hadde ikke klart å drepe meg uansett. La ned en  på nesten to meter, som tok kvelertak på meg. Endte opp med at jeg måtte gi ham blod tilslutt. Så du må bare prøve deg, du har ikke sjang.. Sorry

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2019 den 23.42, Paramount skrev:

Høres bare så utrolig merkelig ut når noen tar hevn ved å være utro, som om det er noen god løsning.

Det føles vel godt. Man tar på en måte kontroll over situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har kontakt med en fyr med samboer, vi er begge ute etter sex og jeg har egentlig ikke skyldfølelse

Anonymkode: a585a...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Var utro mot en tidligere kjæreste. Han hadde vært utro mot meg mange ganger, vi kranglet mye på grunn av det og han begynte å slå meg jevnlig. Når jeg tok han i utroskap for tiende gang mistet jeg alle følelser, så etter en stund mens han var på helgebesøk hjemme hos foreldrene sine, noe som egentlig betydde at han drakk seg snydens og ringte alle de gamle pulevennindene hans for å ha sex, så tok jeg også kontakt med en gammel pulevenn og var utro med god samvittighet. 

Anonymkode: 35b61...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...