AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #21 Del Skrevet 9. april 2019 Ja det har jeg. Det var med faren til min første unge, han slo meg, var kontrollerende og maktsyk. Han nektet m eg å forlate han for da skulle han ta fra meg ungen fordi han hadde kontakter. Jeg fikk lov å gå kveldstur alene for å ta av meg noen kilo , og det var da jeg traff han . En omtenksom mann som gav meg omsorg og sex og mot til å bryte. Selv om bruddet var et helvete og han fikk kompiser til å stalke meg, er jeg glad jeg kom meg bort. Anonymkode: 06d80...ddf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. april 2019 #22 Del Skrevet 9. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Var utro helgen etter jeg fant ut at typen hadde vært utro, deilig hevn. Så gjorde jeg det slutt. Anonymkode: 7b8f6...ede Fortalte du at du var utro eller bare gjorde du det slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 9. april 2019 #23 Del Skrevet 9. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri vært utro og kommer heller aldri til å være det. Hvis jeg levde i et forhold hvor vi hadde barn, hvor forholdet fungerte bra på alle områder men partneren ville ikke ha sex, så ville jeg nok hatt sex med andre med god samvittighet. Anonymkode: e3d87...0dc Hvordan får du det at du aldri har vært utro og aldri kommer til å være utro når du skriver at dersom du ikke fikk sex ville du hat sex med andre med god samvittighet? Da er du jo for utroskap da? Hvorfor sier du at du er imot? Er det vanlig blant dere som er glade i utroskap at dere også forteller at dere er helt imot utroskap? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #24 Del Skrevet 9. april 2019 Var utro med relativt god samvittighet i et tidligere forhold fordi jeg så sexen som en once in a lifetime opportunity som jeg ville angret resten av livet på dersom jeg lot gå fra meg. Et par år eldre dame som jeg hadde crushet helt ekstremt på og som atpåtil bar litt idol-kjendis på tidspunktet var plutselig all over meg. Sier seg selv at jeg ikke tok forholdet så seriøst og at jeg var ganske usikker som følte sånn, og er vel heller ingen overraskelse at jeg var ung (18). Anonymkode: 2db07...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #25 Del Skrevet 9. april 2019 Folk som kan svare ja på dette, er det noe galt med. De har ikke samvittighet. Anonymkode: b53c6...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bag Skrevet 9. april 2019 #26 Del Skrevet 9. april 2019 4 hours ago, megda said: Om partneren ikke vil ha sex, og dere har barn sammen, så mener du det beste løsning er å være utro? Du mener det beste for barna er å gå ut av forholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #27 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg har levd i mange år i et ekteskap med mye sextørke og en mann som ikke SER meg. Nå er barna voksne, og jeg har truffet en kjernekar som gir meg både omsorg, trøst, varme, nærhet og sex. Mannen min ser meg fortsatt ikke, han bryr seg ikke, og er ikke obs på det jeg gjør. Hadde han åpnet øynene, så hadde han oppdaget hvor jeg er, men han gidder ikke. Hvorfor vi ikke skiller oss? Jo, kanskje vi burde gjort det, men han er faktisk fornøyd med livet - og det er jeg også når jeg har min elsker. Jeg og elskeren vil aldri bli et par, til det er vi for ulike, selv om han er singel. Men på noen områder funker vi godt, så hvorfor ikke? Dårlig samvittighet har jeg ikke. Anonymkode: 22719...61c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 9. april 2019 #28 Del Skrevet 9. april 2019 18 minutter siden, Bag said: Du mener det beste for barna er å gå ut av forholdet? nei, det beste for barna er å ikke være utro. Om tanken er at de skal prioriteres først og ikke rett etter dine egne egoistiske lyster. hva mener du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #29 Del Skrevet 9. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har levd i mange år i et ekteskap med mye sextørke og en mann som ikke SER meg. Nå er barna voksne, og jeg har truffet en kjernekar som gir meg både omsorg, trøst, varme, nærhet og sex. Mannen min ser meg fortsatt ikke, han bryr seg ikke, og er ikke obs på det jeg gjør. Hadde han åpnet øynene, så hadde han oppdaget hvor jeg er, men han gidder ikke. Hvorfor vi ikke skiller oss? Jo, kanskje vi burde gjort det, men han er faktisk fornøyd med livet - og det er jeg også når jeg har min elsker. Jeg og elskeren vil aldri bli et par, til det er vi for ulike, selv om han er singel. Men på noen områder funker vi godt, så hvorfor ikke? Dårlig samvittighet har jeg ikke. Anonymkode: 22719...61c Forstår deg. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 9631e...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #30 Del Skrevet 9. april 2019 Vi er mellom 50 og 55. Jeg er bekymret for at jeg vil bli en desperat eldre kjerring om jeg blir skilt, eller ei ensom sur nabokjerring som ingen vil vite av. Nå har jeg mann, barn og barnebarn, og hus og bil og hytte og penger i banken og alt det der, altså riktig fasade. Kanskje det bare skal fortsette? Anonymkode: 22719...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #31 Del Skrevet 9. april 2019 Jepp. Da jeg var ung. Han hadde vært utro først. Etterpå gjorde vi det slutt, han var utro mot henne med meg (jeg gjorde det som hevn). Etterpå har vi vært venner og ledd av hvor unge og dumme vi har vært. Men, den hendelsen har lært meg å ikke dømme i øst og vest. Heller ikke hun eksen (en annen eks) min var utro med, det er den som er i forhold sitt ansvar, med mindre elskeren/elskerinnen er venn med den bedratte. Anonymkode: 2bdb9...4a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #32 Del Skrevet 10. april 2019 Ikke fysisk utro men emosjonelt utro, med god samvittighet ja. Hvorfor? Fordi jeg ikke blir sett hjemme. Har vært tydelig i flere år på mine behov og lengsler men det tas ikke hensyn til. Jeg er lei meg hjemme men kan ikke gå pga barna. Vil ikke knuse dem. Så da søker jeg trøst og støtte hos en annen. Hun er glad i meg, forelsket i meg og det er gjensidig. Om vi noen gang krysser den fysiske grensen, det vet jeg ikke. Er fristet men bør ikke. Men DA vil nok samvittigheten komme desto mer. Mann 44 Anonymkode: 9631e...f5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #33 Del Skrevet 10. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er mellom 50 og 55. Jeg er bekymret for at jeg vil bli en desperat eldre kjerring om jeg blir skilt, eller ei ensom sur nabokjerring som ingen vil vite av. Nå har jeg mann, barn og barnebarn, og hus og bil og hytte og penger i banken og alt det der, altså riktig fasade. Kanskje det bare skal fortsette? Anonymkode: 22719...61c Jeg er den unge (35) hemmelige elskeren til ei gift dame på din alder. Hun har mye de samme tankene som du gir utrykk for her. Fasade er tydligvis veldig viktig for enkelte. Hun sier at pga. at hun har et hemmelig godt, rått og dampende sexliv med meg, så har hun en helt annet overskudd og psyke enn før. Hun er forvandlet fra å være "grå mus" til et positivt, sprudlende overskuddsmenneske. Så hvorfor ikke skaffe en yngre elsker, vi er ganske mange som liker modne damer skjønner du. Anonymkode: 50b18...478 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SM30 Skrevet 10. april 2019 #34 Del Skrevet 10. april 2019 (endret) 23 hours ago, Arwen Undómiel said: Jeg kan aldri bli slått i hjel.. Trenger toppen 5 i IQ for å forstå det jeg skrev. Kunne aldri levd evig med en så egoistisk kynisk selvopptatt man og man blir en bedre elsker av å lære å pusse tennene ikke for å være frekk. Men og konstant tenke med pikken for lyst å nytelse er ikke noe jeg trakter etter. Så lenge du selv ikke blir såret så er det greit liksom, jævlig selvopptatt og egoistisk. Jeg hadde blitt såret hvis den jeg elsket mest av alt i verden var utro. Hadde funnet ut av det og reagert med skilsmisse. Og aldri sett meg tilbake.! Man trenger faktisk mer, for du skriver ufattelig dårlig norsk... Jeg kan aldri bli slått i hjel.. - Hvorfor ikke? Er du av en eller annen grunn immun mot blind vold? Kunne aldri levd evig med en så egoistisk kynisk selvopptatt man og man blir en bedre elsker av å lære å pusse tennene ikke for å være frekk. - Nei, ingen lever evig? Du trenger hjelp med kommategnsetting. Og hva mener du med tannpussen? Men og konstant tenke med pikken for lyst å nytelse er ikke noe jeg trakter etter. - Hva mener du for eksempel her? At du ikke trakter etter en mann som tenker med pikken? Eller at lyst og nytelse ikke er noe du trakter etter? Endret 10. april 2019 av SM30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #35 Del Skrevet 10. april 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er den unge (35) hemmelige elskeren til ei gift dame på din alder. Hun har mye de samme tankene som du gir utrykk for her. Fasade er tydligvis veldig viktig for enkelte. Hun sier at pga. at hun har et hemmelig godt, rått og dampende sexliv med meg, så har hun en helt annet overskudd og psyke enn før. Hun er forvandlet fra å være "grå mus" til et positivt, sprudlende overskuddsmenneske. Så hvorfor ikke skaffe en yngre elsker, vi er ganske mange som liker modne damer skjønner du. Anonymkode: 50b18...478 Morsomt! Jeg er den unge (29) elskeren til en nydelig gift dame tidlig i førtiårene. Mye av det samme der i gården også. Passer perfekt for henne at vi møtes med jevne mellomrom og passer perfekt for meg for hun er uansett ikke interessert i noe mer slik damer på egen alder er. Det er kun sexen/kosen og der har vi helt sinnsyk kjemi. Anonymkode: 38afd...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #36 Del Skrevet 10. april 2019 Ikke med så god samvittighet, men i litt hode var det gode og logiske grunner til at jeg var utro, så jeg sa til meg selv at det ikke var rart at jeg var det. Fucket tankegang. Han bodde i et annet land, manipulerte meg og kontrollerte meg. Var ufølsom de gangene jeg kom på besøk, slem mot meg, slo meg. Såret meg utallige ganger. Prøvde og prøvde å slå opp, men han tillot meg ikke. Begynte å true med at han kom til å ta livet sitt, ikke kunne leve uten meg, at jeg kom til å ødelegge livet hans - hele den regla der. Fatter ikke at han klarte å ha SÅ mye kontroll over meg via mobilen, når han satt i et annet land. Tekstet meg hvert 10. min, ga meg dårlig samvittighet om jeg var med venninner eller til og med når jeg var på forelesninger. Generelt når jeg var ute av huset. Jeg var veldig langt nede psykisk i disse årene, og utroskap var min måte å hevne meg på og ta igjen. Det var en måte å føle meg sterk på, et forskrudd syn. Nesten som om jeg beviste for meg selv at jeg kunne få andre menn, selv om jeg tenkte at jeg ikke fortjente disse, fortjente kun en slem kjæreste. Klarte til slutt å komme meg unna og klarte å blokkere ham over alt. Har lært mye av dette usunne forholdet. Grensesetting spesielt. Nå har jeg funnet meg en fantastisk og snill kjæreste. Jeg er en helt annen person. Trygg på meg selv, og trygg på ham. Jeg synes ikke at utroskap er moralsk rett, og fattet ikke at folk kunme være det før jeg ble sammen med eksen. Nå forstår jeg. Og håper at de som er i et forhold hvor de tenker på, eller er utro, slår opp og går videre. Anonymkode: 8c7ae...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 10. april 2019 #37 Del Skrevet 10. april 2019 (endret) På 10.04.2019 den 13.06, SM30 skrev: Man trenger faktisk mer, for du skriver ufattelig dårlig norsk... Jeg kan aldri bli slått i hjel.. - Hvorfor ikke? Er du av en eller annen grunn immun mot blind vold? Kunne aldri levd evig med en så egoistisk kynisk selvopptatt man og man blir en bedre elsker av å lære å pusse tennene ikke for å være frekk. - Nei, ingen lever evig? Du trenger hjelp med kommategnsetting. Og hva mener du med tannpussen? Men og konstant tenke med pikken for lyst å nytelse er ikke noe jeg trakter etter. - Hva mener du for eksempel her? At du ikke trakter etter en mann som tenker med pikken? Eller at lyst og nytelse ikke er noe du trakter etter? Jeg kan selvforsvar. Jeg er god i norsk, men skrev litt fort. Men en mann som trenger fitte konstant og puler venninnene og familiemedlemmer synes jeg er psykt, for ikke kunne se selv at sånt er litt utilgivelig og sårende å holde på sånt når man er gift eller i ett forhold. En som konstant tenker med pikken og er notorisk utro er ikke noe jeg ønsker å blande meg med. Innerst inne vet folk flest at utroskap sårer og får konsekvenser, til slutt er det for sent. Hadde jeg vært gift med en mann med en elsker ville jeg ha skilt meg. Å leve år etter år med en utro mann er urettferdig for konen som kunne fått sjans til å finne kjærligheten på nytt med en som var mye snillere og trofast. Avslørt er/blir de uansett. Det er egoistisk å slemt! Sikkert mye komma feil osv her og, bryr meg ikke. Endret 12. juni 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #38 Del Skrevet 10. april 2019 På 9.4.2019 den 13.20, NotYou skrev: Utro mennesker har jeg generelt lite tro på. Kjenner ingen i min omgangskrets av venner som har vært utro bortsett fra ei tidligere venninne. Hun var alltid typen til det. Ulojal på alle fronter. Det henger jo sammen. Du vet jo ikke om folk i din omgangskrets har vært eller er utro. Man skjuler som regel utroskap... Anonymkode: 3eca8...2fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 10. april 2019 #39 Del Skrevet 10. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet jo ikke om folk i din omgangskrets har vært eller er utro. Man skjuler som regel utroskap... Anonymkode: 3eca8...2fc Tviler. Av mine nærmeste venninner er praten rimelig løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #40 Del Skrevet 10. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er den unge (35) hemmelige elskeren til ei gift dame på din alder. Hun har mye de samme tankene som du gir utrykk for her. Fasade er tydligvis veldig viktig for enkelte. Hun sier at pga. at hun har et hemmelig godt, rått og dampende sexliv med meg, så har hun en helt annet overskudd og psyke enn før. Hun er forvandlet fra å være "grå mus" til et positivt, sprudlende overskuddsmenneske. Så hvorfor ikke skaffe en yngre elsker, vi er ganske mange som liker modne damer skjønner du. Anonymkode: 50b18...478 Hvor er du? 😉 Anonymkode: 22719...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå