AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Del Skrevet 8. april 2019 Kjør debatt. Interessant tema. Anonymkode: f5fca...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Del Skrevet 8. april 2019 Den som er utro med god samvittighet bør fortjene ris.. Men det er nå min mening. Anonymkode: 4e452...2e4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 8. april 2019 #3 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) fra et moralsk perspektiv så ser jeg ingen god grunn til å være utro om du er i et forhold. avslutt forholdet om det ikke fungerer også kan du være - ikke utro, men fri til å ha sex med hvem du vil som singel Endret 8. april 2019 av megda 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Del Skrevet 8. april 2019 Var utro helgen etter jeg fant ut at typen hadde vært utro, deilig hevn. Så gjorde jeg det slutt. Anonymkode: 7b8f6...ede 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Del Skrevet 8. april 2019 Alle er utro med god samvittighet, det er først når de blir tatt at de får dårlig samvittighet. Anonymkode: 6b0e7...a3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Del Skrevet 8. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle er utro med god samvittighet, det er først når de blir tatt at de får dårlig samvittighet. Anonymkode: 6b0e7...a3b Nei det stemmer ikke. Er mange som inrømmer utroskap uten at partneren har hatt noe misstanker. Anonymkode: a83f5...5b2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 8. april 2019 #7 Del Skrevet 8. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var utro helgen etter jeg fant ut at typen hadde vært utro, deilig hevn. Så gjorde jeg det slutt. Anonymkode: 7b8f6...ede Høres bare så utrolig merkelig ut når noen tar hevn ved å være utro, som om det er noen god løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #8 Del Skrevet 9. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle er utro med god samvittighet, det er først når de blir tatt at de får dårlig samvittighet. Anonymkode: 6b0e7...a3b Stemmer ikke i det hele tatt for mange.... Anonymkode: 6356b...c04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #9 Del Skrevet 9. april 2019 Har aldri vært utro og kommer heller aldri til å være det. Hvis jeg levde i et forhold hvor vi hadde barn, hvor forholdet fungerte bra på alle områder men partneren ville ikke ha sex, så ville jeg nok hatt sex med andre med god samvittighet. Anonymkode: e3d87...0dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #10 Del Skrevet 9. april 2019 6 hours ago, megda said: fra et moralsk perspektiv så ser jeg ingen god grunn til å være utro om du er i et forhold. avslutt forholdet om det ikke fungerer også kan du være - ikke utro, men fri til å ha sex med hvem du vil som singel Hvis det er barn i bilde vil jeg si det er en større forbrytelse å utsette barna for et brudd fordi parntneren ikke vil gi deg sex enn det er å i forhold til parneren når du har sex med andre fordi partneren ikke ville. At man skal vore nødt til å gå ut av et forhold for å ha sex mener jeg er større svik mot barna. Jeg tror også at barna vil foretrekke at mamma og pappa bor sammen med de resten av uka men at mamma eller pappa en kveld i uka er sammen med en som vil tilfredstille behov som partneren ikke ønsker å tilfredstille. Anonymkode: e3d87...0dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. april 2019 #11 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg har aldri vært utro og kommer aldri til å bli det heller, da tar jeg meg heller en ronk. Når du en gang er utro så vil du bestandig være det, sier min utro venninne. Bestefaren min sa en gang: du er ikke utro før det hvite kommer ut😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 9. april 2019 #12 Del Skrevet 9. april 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvis det er barn i bilde vil jeg si det er en større forbrytelse å utsette barna for et brudd fordi parntneren ikke vil gi deg sex enn det er å i forhold til parneren når du har sex med andre fordi partneren ikke ville. At man skal vore nødt til å gå ut av et forhold for å ha sex mener jeg er større svik mot barna. Jeg tror også at barna vil foretrekke at mamma og pappa bor sammen med de resten av uka men at mamma eller pappa en kveld i uka er sammen med en som vil tilfredstille behov som partneren ikke ønsker å tilfredstille. Anonymkode: e3d87...0dc en forbrytelse er likevel en forbrytelse. Du kan stjele fra naboen fordi han har penger som du trenger det til kona di sin operasjon for kreft, men det er likevel galt å stjele. Og du kan rasjonalisere det på flere måter som for deg rettferdiggjør handlingen. Om partneren ikke vil ha sex, og dere har barn sammen, så mener du det beste løsning er å være utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 9. april 2019 #13 Del Skrevet 9. april 2019 Utro mennesker har jeg generelt lite tro på. Kjenner ingen i min omgangskrets av venner som har vært utro bortsett fra ei tidligere venninne. Hun var alltid typen til det. Ulojal på alle fronter. Det henger jo sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #14 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg er en utro mann, jeg tenker mer på p*kken min enn kona og de 3 barna, jeg driter i å kjøpe bursdagsgave til familien, kjøper heller noe til elskerinnen, vil ikke skille meg for jeg er en egoistisk person og vil ikke kjøpe kona ut av huset, det koster penger der er grunnen Anonymkode: 6de30...0f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 9. april 2019 #15 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) ... Endret 12. september 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #16 Del Skrevet 9. april 2019 3 minutter siden, Arwen Undómiel said: Glad jeg ikke er gift med en så selvopptatt man som deg, hadde skilt meg på flekken og funnet en ny mann. Hadde hatt en skult elsker og aldri hatt dårlig samvittighet for det, hadde jeg blitt kalt hore for det og blitt slått ihjeel hadde jeg anmeldt ham og aldri sett meg tilbake, sitte der med den STore hver fredag i 30 år.. hadde jeg spydd opp på ham hver gang han haddde tvunget meg til sex eller voldtatt meg i søvne. Heldigvis er jeg ikke gift med noen eller noe sånt ikke har jeg kjæreste heller. A=D. Not my cup of tea... Flere koneri er også staffbart i Norge, kunne aldri giftet meg med en som er gift med noe så STort og tror at ingen vet om det, litt naivt. Trofasthet og kommunikasjon setter jeg høyest i ett forhold og ærlighet! Klarer du å skrive en forståelig tekst eller? Hvordan skal du anmelde noen etter å ha blitt slått i hjel? Anonymkode: 66211...63d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #17 Del Skrevet 9. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Den som er utro med god samvittighet bør fortjene ris.. Men det er nå min mening. Anonymkode: 4e452...2e4 Jeg har vært utro med god samvittighet. Og jeg liker å få ris Anonymkode: 86c62...cba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 9. april 2019 #18 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Trenger toppen 5 i IQ for å forstå det jeg skrev. Kunne aldri levd evig med en så egoistisk kynisk selvopptatt mann og man blir en bedre elsker av å lære å pusse tennene ikke for å være frekk. Men og konstant tenke med pikken for lyst og nytelse er ikke noe jeg trakter etter. Så lenge du selv ikke blir såret så er det greit liksom, jævlig selvopptatt og egoistisk, og slemt!. Jeg hadde blitt såret hvis den jeg elsket mest av alt i verden var utro. Hadde funnet ut av det og reagert med skilsmisse. Og aldri sett meg tilbake.! Endret 30. november 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1979 Skrevet 9. april 2019 #19 Del Skrevet 9. april 2019 Nei, har aldri vært utro. Utroskap er for de mindre begavede blant oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #20 Del Skrevet 9. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjør debatt. Interessant tema. Anonymkode: f5fca...176 uten din egen historie? lol Anonymkode: b58f3...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå