Gå til innhold

nutrilett

Fremhevede innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Fikk noen nutrilettsjokolader av mamma i går, jeg var så nysgjerrig på hvordan de smakte, og jeg ble hekta :oops: de smaker jo faktisk bedre enn vanlig sjokolade vil jeg si! Så jeg vurderer å kjøpe inn noen slike å ha i skapet fremover, slik at jeg kan ta en slik når sjokoladesuget inntreffer!

Men er de faktisk så sunne som det påståes de skal være? Og kan jeg bruke de som utbytte av et måltid til dagen? jeg blir jo ikke skikkelig mett av en liten sjokoladeting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg er også avhengig til tider! Kjibt at det ikke går an å kjøpe èn og èn, for jeg MÅ alltid spise begge to på en gang. :oops:

Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt, så inneholder en bar ca. 200 kalorier. Man blir ikke mett nei, og jeg synes derfor ikke den kan brukes som en erstatning for et måltid. Når sjokoladesuget trenger inn, eller man har lyst på noe godt, er den et bra alternativ.

Gjest seroxata
Skrevet

takk for svar :P JEg merker selv jeg er helt avhengig av den! :o satt i hele natt og suglet ved tanken på den, og i dag har jeg ikke lyst på noe annet! så nå sminker jeg meg, og går på butikken :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...