AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Har en jobb jeg synes er dønn kjedelig. Har tatt bachelor innenfor feil retning ser jeg. Er akkurat som å være i et forhold der du er lysten på en annen. Men jeg har en trygghet i at det er fast jobb. Men lurer på hvor lenge jeg holder ut med at det er den eneste motivasjonen. Hsr barn og er 27 år. Kanskje ikke så lurt å begynne på ny utdanning.. Anonymkode: 4f8f6...5e2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Jeg mener det er direkte skadelig å være i en jobb der man mistrives, så jeg vil anbefale deg å forsøke noe nytt før det går på helsa løs. Anonymkode: 941be...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Jobbet i en trygg jobb før jeg begynte å studere noe jeg faktisk var interessert i. Blir jo "ingenting" av å gå det studiet, men det er få universitets-utdanninger som er yrkesretta. Ser frem til å kunne utforske bransjen jeg vil inn i og jobbe på ulike nivåer. Kanskje jeg finner drømmejobben der Anonymkode: c2c61...f2f
Knirke Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 For meg er "trivsel" ikke en enkelt faktor, men summen av alle faktorene (lønn, arbeidsoppgaver, goder, kollegaer etc.). Trygghet er tydeligvis en pluss-faktor for deg, men hvis totalen er i minus på grunn av kjedsomhet ville jeg byttet jobb.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #5 Skrevet 9. april 2019 12 timer siden, Knirke skrev: For meg er "trivsel" ikke en enkelt faktor, men summen av alle faktorene (lønn, arbeidsoppgaver, goder, kollegaer etc.). Trygghet er tydeligvis en pluss-faktor for deg, men hvis totalen er i minus på grunn av kjedsomhet ville jeg byttet jobb. Støtter denne. Det er mye som må vurderes, og økonomi og trygghet er viktig for de fleste, men man ska jobbe til nærmere 70 og da må det være litt givende. Du er fortsatt veldig ung. Anonymkode: 7e1f6...9a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå