AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 En mann jeg dater er veldig lys, lys i huden, lyse øyne, halvblond. Det slo meg først at han hadde «veldig lyse øyenbryn».. da jeg så nærmere så jeg at det var særdeles korte, lyse hår der.. tenkte bare med meg selv at det var litt merkelig, men siden hårene var så lyse synes det ikke så godt uansett. Ved en senere anledning forteller han meg at han klipper øyebrynene. Men så og si helt inne ved roten. Jeg ble litt sånn ehh.. er det normalt? Altså, jeg spurte ikke ham, jeg spør dere. Anonymkode: a488a...fc2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Jeg har aldri sett det eller hørt om det. Rart. Anonymkode: 78eff...ce0 3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. april 2019 #5 Skrevet 9. april 2019 Kanskje han har veldig lange øyebrynshår? Type gror ned forbi øynene?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #6 Skrevet 9. april 2019 Jeg klipper også brynene litt, men bare på toppen. Anonymkode: 26e60...d03 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #7 Skrevet 9. april 2019 Jeg kjenner en som klipper øyenvippene... Hadde skjønt det hvis han brukte briller og de var så lange at de viftet borti brillene når han blunket, men nei da! Han syns bare det ser bedre ut med korte øyenvipper Anonymkode: f35db...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå