AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Hei! Etter 1 års prøving fant jeg akkurat ut at jeg var gravid! Men jeg ble ikke glad, jeg ble redd. Redd for å miste igjen.. Har hatt to spontanaborter (uke 5-6).. Noen med erfaring som kan komme med råd eller solskinnshistorier? Jeg følger på en skikkelig angst og redsel på å måtte gå igjennom det igjen... Anonymkode: 3ee02...eba
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Først og fremst: gratulerer Du er heldig! Jeg holder på med pp for barn nummer to nå. Første svangerskap ødela jeg både for meg selv og samboer, fordi jeg var nervøs og negativ hele tiden. Jeg skjønner at du er ekstra redd, siden du har mistet før. Og ja, det kan skje igjen. Det har du dessverre ingen garanti for uansett hva du gjør. Så da kan du prøve å velge de positive tankene.. det er vanskelig. Jeg har hatt mye angst og tvangstanker selv, så vet hva jeg snakker om. Tror det beste er bare å innse at du ikke kan gjøre noe fra eller til. Men akkurat NÅ er du gravid. Og mest sannsynlig om tre måneder også. Prøv å leve i nuet. Anonymkode: 6e4a7...a25
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 Gratulerer 😊❤ jeg fikk 1 barn. Mistet så to ganger og er nå høygravid ❤ Anonymkode: e9a5d...47d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå