Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kutte mye ned på karbo. Er noe overvektig, og lei av å være misfornøyd med kropp og utseende.

Så! Dere som spiser lavkarbo, hva spiser dere til frokost og lunsj? Jeg sliter litt her, alt for glad i brød🙄 

Er det greit å spise mye grønnsaker til middag? Må jo nødvendigvis det, om man kutter potet, ris og pasta? 

Har tidligere slanket meg 20 kg på å telle kalorier, kjenner ikke jeg har overskudd til å tulle med det nå. 

Anonymkode: 62f94...12b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da kommer du ikke til å orke å tulle med det vaset heller. Kutt litt ned på det du spiser, så går du ned i vekt.

Anonymkode: 33b22...c73

AnonymBruker
Skrevet

Bytt ut brød med knekkebrød, spis mindre porsjoner, og spis masse grønnsaker, bær, frukt, grove kornprodukter :)  Få i deg sunne fettkilder som avokado, olivenolje, nøtter, og gode proteinkilder som egg, laks, torsk, kylling osv, samt fiber i grønnsaker og mikronæring i bær, frukt og generelt grønnsaker 

Anonymkode: e315d...56e

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer du ikke til å orke å tulle med det vaset heller. Kutt litt ned på det du spiser, så går du ned i vekt.

Anonymkode: 33b22...c73

Tulle å tulle, tenkte bare å kutte ut enkelte ting🙈 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bytt ut brød med knekkebrød, spis mindre porsjoner, og spis masse grønnsaker, bær, frukt, grove kornprodukter :)  Få i deg sunne fettkilder som avokado, olivenolje, nøtter, og gode proteinkilder som egg, laks, torsk, kylling osv, samt fiber i grønnsaker og mikronæring i bær, frukt og generelt grønnsaker 

Anonymkode: e315d...56e

Takk for svar🙂 spiser knekkebrød i perioder, men blir så fort lei🙈 Å den følelsen av å måtte spise en hel pakke for å bli fornøyd😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har redusert karboinntaket mitt, men ligger over der folk flest mener man bør ligge for å kunne gå ned i vekt. 70-80 gr karbo om dagen, kanskje opp mot 100-120 i perioder(men unntaksvis). Gikk ned 10 kg i fjor. Ligget stabilt i vekt siden.

Jeg spiser lavkarbobrød, lavkarboknekkebrød eller granola med cottage cheese/yoghurt naturell til frokost. Brødet metter best og lengst så derfor foretrekker jeg det til frokost og har heller knekkebrød el granola til lunsj

Til middag spiser jeg omtrent som vanlig, men ikke pasta el ris. Kan spise litt potet av og til. Ellers lager jeg meg andre ting som erstatter poteter/ris /pasta.

Anonymkode: 48e60...e52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har ett lavkarbo brød på extra som er godt👍🏻

Anonymkode: be7be...052

AnonymBruker
Skrevet

Kan lage andre ting enn brød, som f.eks solsikkeruter. Det er mange gode erstatninger for brød. Lavkarbotips er det fullt av allerede på nett.

Google is your friend.

Anonymkode: e93ef...977

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...