Gå til innhold

Kjenner at jeg har eggløsning, startet rundt kl 18, da holder det vel å ha sex om en time?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sambo kommer ikke hjem før da! Hadde sex i går også da!

Anonymkode: 13cd6...ff9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexen i går var nok perfekt om du har eggløsning nå. Sæden lever i flere dager inni deg (hvor mange dager avhenger av flere ting, men minst 2-3 eri hvert fall vanlig. Egget lever bare rundt ett døgn etter eggløsning, så det er faktisk aller best når man har sex litt før eggløsning. Da får egget og sæden mest tid sammen. ;) Men litt etter eggløsning funker også bra. 

Bare husk at det er ikke alltid det vi kjenner og tror at er eggløsning passer perfekt med når vi faktisk har eggløsning. Hvis du ikke blir stressa av sånt, så kan det være lurt å bruke eggløsningstester. (Hvis det ikke fungere denne gangen da. Det kan jo være at det i går var det perfekte. :))

AnonymBruker
Skrevet

Jeg temper med Pearly og bruker fertility friend som forteller meg når, men i dag kunne jeg virkelig kjenne eggløsningen, ganske sikker. På høyre side, men 100% sikker kan man ikke være da😊

Veldig fint svart av deg, tusen takk!

Vi er veldig spente denne måneden! Samboer spesielt hihi - så det er moro!

Dette er vår første pp, så vi er klare over at det nesten hadde vært litt for godt til å være sant om den satt nå😊men lov å håpe er det jo!

Anonymkode: 13cd6...ff9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...