Donnie Darko Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Gjørmekake: ------------------- Du trenger: 1 stk søledam. Spade og bøtte. Grav godt i bunnen av søledammen for å få med deg kvalitetsgjørmen (gjerne litt grus). Fyll så bøtta med gjørmen og glatt den ut med spaden. Snu så bøtta på hodet med bakken som underlag slik at du får en fin form. velbekomme.
Gjest MrsL Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Pynt gjerne kaken med kvister, blader og steiner.... og er du heldig finner du en løvetann å sette på :-)
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Moderator! Slett med en gang, noe så useriøst!
Gjest Bellatrix Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Gjørmekake: ------------------- Du trenger: 1 stk søledam. Spade og bøtte. Grav godt i bunnen av søledammen for å få med deg kvalitetsgjørmen (gjerne litt grus). Fyll så bøtta med gjørmen og glatt den ut med spaden. Snu så bøtta på hodet med bakken som underlag slik at du får en fin form. velbekomme.
Gjest LoisLane Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Hva slags søle er best, da? Fersk, ganske flytende, eller forholsvis fast? Grå, brun eller rød? Bruker du en spesiell bøtte med mønster på? Kan ikke vente med å prøve denne! En fjern slektning av Arkanas lovpriste Mississippi Mud Cake, sikkert?
Gjest Violetta Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Bøtter med mønster er vel strengt tatt til mer formelle anledninger. Slik er det i hvert fall her hvor jeg bor. Ellers er det veldig pent med skjell og lignende til pynt.
ashera Skrevet 20. april 2005 #7 Skrevet 20. april 2005 Åååå... så sinte vi var i dag da, lille gjestenusken vår... Spiser gjerne litt Donniekake, jeg. Med en dæsj kloramfenikol for å ta knekken på de verste basseluskene, da. Men ikke alle, for litt må vi ha for immunforsvarets skyld.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #8 Skrevet 21. april 2005 Å jeg trodde det var en seriøs oppskrift på Mud cake jeg. Sånn god sjokoladekake som er klissete inni. Sølekake har jeg fått nok av. Har holdt på for mye med sement og fliser i det siste og fått masse sand mellom tenna :-x
jordbær Skrevet 21. april 2005 #9 Skrevet 21. april 2005 Klisjklasj! :D Mimre.. gjørme.. veldig "fin" gjørme.. glatt og litt sleip.. klisjklasj! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå