AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Har du noen gang brukt seksuelle handlinger for å oppnå eller få tilgang på noe? Jeg pulte min tidligere sjef for å forsøke trøste henne midt oppe i et samlivsbrudd. Hadde en forskrudd tanke om at jeg skulle bevise overfor henne at hun fortsatt var attraktiv, og at dette kunne gi meg fordeler i jobben senere. Hun sluttet kort tid etterpå.... Anonymkode: ba156...238 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Hadde sex med bygdas store musikkstjerne mye for å få noe å skryte av. Men hovedfokuset var at hun var deilig da. Anonymkode: 56e64...e88 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 For å (kanskje) få en orgasme. Anonymkode: e13d8...da5 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #4 Skrevet 8. april 2019 Sex mot taxikjøring. Sex med eksen for å slippe å betale for halve ferieturen vi vat på. Vi var ikke sammen men pleide å dra på ferieturer sammen med småen å betale halvparten av det turen kom på hver. Men visste at hvis jeg hadde sex med han så blir han i godt humør å sier at jeg ikke trenger betale noe. Så hadde sex med han å slapp dermed å betale noe av ferieturen. Han tjener veldig bra i jobben sin så penger har han nok av uansett. Anonymkode: d27f5...207 2
Hr. Aktiv Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Har aldri skjønt den greia kvinner driver på med ved kriser. Da går de ut å er utro.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Har gjort ligget med noen, for å hevne meg på noen andre. Anonymkode: ac85c...b12
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #7 Skrevet 8. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har gjort ligget med noen, for å hevne meg på noen andre. Anonymkode: ac85c...b12 Glemte av at jeg også har gjort det. Eller, jeg lå med han fordi jeg var ganske desperat på den tiden, men det hjalp vel ikke så mye at han var bestekompisen til eksen 🙄 Anonymkode: e13d8...da5
DigBic23 Skrevet 9. april 2019 #8 Skrevet 9. april 2019 Som nyutdannet fra NHH startet jeg som trainee i et dansk meglerhus i København. Jeg lå regelmessig med kvinnelige ledere ofte 10-15 år eldre enn meg for å styrke posisjon og oppnå goodwill. På rekordtid fikk jeg portefølje, og derifra har det gått kun en vei, og jeg har ikke antydning til dårlig samvittihhet. Damene fikk masse stor kuk med heftige orgasmer, og jeg fikk turbo på karrieren og inntekten 😎 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #9 Skrevet 9. april 2019 Kun for at mannen ikke skal være furt fordi han ikke får sex akkurat den dagen han vil ha. Men det var når jeg var ung og dum. Anonymkode: 1ddcb...58f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #10 Skrevet 9. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kun for at mannen ikke skal være furt fordi han ikke får sex akkurat den dagen han vil ha. Men det var når jeg var ung og dum. Anonymkode: 1ddcb...58f Samme her. (Bortsett fra at jeg ikke var ung og dum. Bare dum.) Anonymkode: 43f74...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #11 Skrevet 9. april 2019 Ja for å oppnå godt humør hos mannen min. Det fungerte halvveis Anonymkode: 51e38...3dc
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #12 Skrevet 9. april 2019 4 minutter siden, DigBic23 skrev: Som nyutdannet fra NHH startet jeg som trainee i et dansk meglerhus i København. Jeg lå regelmessig med kvinnelige ledere ofte 10-15 år eldre enn meg for å styrke posisjon og oppnå goodwill. På rekordtid fikk jeg portefølje, og derifra har det gått kun en vei, og jeg har ikke antydning til dårlig samvittihhet. Damene fikk masse stor kuk med heftige orgasmer, og jeg fikk turbo på karrieren og inntekten 😎 Haha det vet du veldig godt at ikke er sant Anonymkode: 51e38...3dc 5
DigBic23 Skrevet 9. april 2019 #13 Skrevet 9. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha det vet du veldig godt at ikke er sant Anonymkode: 51e38...3dc Sa en anonym bruker på KG.... Selvsagt er det sant, hvorfor skulle jeg si det om det ikke var sant? Det der er nok mere vanlig i den bransjen enn mange utenforstående vet, og spesielt i internasjonale miljøer.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #14 Skrevet 9. april 2019 Jeg lå med en kompis fordi jeg ville han skulle kjøre og hente en ponni til meg😅 True story! Anonymkode: b0a60...7cd 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #15 Skrevet 9. april 2019 4 minutter siden, DigBic23 skrev: Sa en anonym bruker på KG.... Selvsagt er det sant, hvorfor skulle jeg si det om det ikke var sant? Det der er nok mere vanlig i den bransjen enn mange utenforstående vet, og spesielt i internasjonale miljøer. Jeg er en hyppig bruker her. Grunnen til at jeg svarte er fordi jeg har samme bakgrunn. Men vil ikke si det under nick. Har lest fra deg og jeg er i samme bransje. Så jeg vet ganske sikkert at det du sier ikke stemmer. Lite sannsynlig er det i hvertfall. Anonymkode: 51e38...3dc 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #16 Skrevet 9. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lå med en kompis fordi jeg ville han skulle kjøre og hente en ponni til meg😅 True story! Anonymkode: b0a60...7cd Hvordan var det? Anonymkode: c5b4a...cb0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #17 Skrevet 9. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var det? Anonymkode: c5b4a...cb0 Det gikk veldig fint det, veldig bra sex og fikk ny ponni med "på kjøpet" 😅👌 Anonymkode: b0a60...7cd
DigBic23 Skrevet 9. april 2019 #18 Skrevet 9. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en hyppig bruker her. Grunnen til at jeg svarte er fordi jeg har samme bakgrunn. Men vil ikke si det under nick. Har lest fra deg og jeg er i samme bransje. Så jeg vet ganske sikkert at det du sier ikke stemmer. Lite sannsynlig er det i hvertfall. Anonymkode: 51e38...3dc Hører kun: 🐔🐔🐔🐔🐔🐔
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #19 Skrevet 9. april 2019 Akkurat nå, DigBic23 skrev: Hører kun: 🐔🐔🐔🐔🐔🐔 Og hva betyr det? Du vet jo selv at det jeg sier er mer riktig enn det du sier. Anonymkode: 51e38...3dc 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #20 Skrevet 9. april 2019 19 minutter siden, DigBic23 said: Sa en anonym bruker på KG.... Selvsagt er det sant, hvorfor skulle jeg si det om det ikke var sant? Det der er nok mere vanlig i den bransjen enn mange utenforstående vet, og spesielt i internasjonale miljøer. Og det kommer fra en bruker som postet som AB lenge. Anonymkode: 09977...8b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå