AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Jeg har opplevd å føle en sterk varme når jeg tenker på en person jeg har en spesiell forbindelse til. Jeg har begynt å gråte plutselig uten triste følelser i forkant, og jeg har opplevd at hjertet har slått fort samtidig. Er det flere som har like erfaringer, og er dette noe man kan styre - eller «velger» personen en tenker på, NÅR dette skjer? Anonymkode: 7d352...20b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #2 Skrevet 9. april 2019 Ja. Føler hatet, sjalusien og avskyen fra naboene mine. Legen sine fordømmende og undervurderende syn på meg, på at jeg ikke klarer noenting og ser på meg som svak og udugelig. Kjæresten (nå eksen) sin utroskap og hån men samtidig savn og fortvilelse. Menns beundring, nysgjerrighet og håp, og venninners sorger. Anonymkode: 8c340...4fb 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #4 Skrevet 9. april 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Føler hatet, sjalusien og avskyen fra naboene mine. Legen sine fordømmende og undervurderende syn på meg, på at jeg ikke klarer noenting og ser på meg som svak og udugelig. Kjæresten (nå eksen) sin utroskap og hån men samtidig savn og fortvilelse. Menns beundring, nysgjerrighet og håp, og venninners sorger. Anonymkode: 8c340...4fb Kommer disse følelsene plutselig eller må du tenke på personen for at de skal komme? Anonymkode: 7d352...20b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #5 Skrevet 9. april 2019 Nei. Høres ut som overtro for meg. Anonymkode: c708c...bcd 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #6 Skrevet 9. april 2019 Spørsmålet ditt er "Kan dere føle energier til folk dere tenker på?" Går det an å si det på denne måten, tro: kan dere kjenne ulike følelser når dere tenker på folk? Mitt svar til det er, ja så klart. Jeg blir rød i ansiktet og helt varm når jeg tenker på h*n. Jeg blir sur og sint når jeg tenker på siste krangel jeg hadde med venn. Jeg blir lei meg når jeg tenker på noen som er syke og ligger for døden. Jeg blir glad og vital når jeg tenker på at jeg skal møte venninner på fredag. Osv. Osv. Var det dårlig gjort å tolke spørsmålet ditt på den måten..? Ikke slemt ment, men oppfatter at man leter etter mer mystiske forklaringer på naturlige følelser vi alle har.. Anonymkode: a9ce7...7c2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #7 Skrevet 9. april 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet ditt er "Kan dere føle energier til folk dere tenker på?" Går det an å si det på denne måten, tro: kan dere kjenne ulike følelser når dere tenker på folk? Mitt svar til det er, ja så klart. Jeg blir rød i ansiktet og helt varm når jeg tenker på h*n. Jeg blir sur og sint når jeg tenker på siste krangel jeg hadde med venn. Jeg blir lei meg når jeg tenker på noen som er syke og ligger for døden. Jeg blir glad og vital når jeg tenker på at jeg skal møte venninner på fredag. Osv. Osv. Var det dårlig gjort å tolke spørsmålet ditt på den måten..? Ikke slemt ment, men oppfatter at man leter etter mer mystiske forklaringer på naturlige følelser vi alle har.. Anonymkode: a9ce7...7c2 Ikke dårlig gjort å tolke det slik, og jeg ser poenget ditt. At vi projiserer egne følelser over på den andre, som vi liksom mottar. Men det jeg tenker på, handler om telepati. Overføring av tanker og følelser. Anonymkode: 7d352...20b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #8 Skrevet 9. april 2019 Noe litt uforklarlige ting skjer jo. Som at du tenker på en person og plutselig får du meld i samme øyeblikk etter to måneder. At du syns du ser veninnen din, men så er det ikke henne, men du snur deg og der er hun. Å tenke at noen ikke har det okay og viser interesse, og du har følt riktig. Tror ikke det er så mye hokuspokud men sansene våre får med seg mer enn bevisstheten. Anonymkode: 7e470...842
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #9 Skrevet 9. april 2019 En ting er å være psykotisk. Da tror man at andre leser ens tanker, at man leser andres. Å være overbevisst om at du føler den andre personen. Men jeg har opplevd å få melding sånn helt ut av det blå, bare ved å tenke intenst på personen. Anonymkode: daea7...07c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #10 Skrevet 10. april 2019 Nei. Dette er overtro. Anonymkode: c708c...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå