AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Noen som tror at man kan få stipendet utbetalt før helgen, ettersom den 15’ende er på mandag? Jada, jeg forventer sarkastiske kommentarer - men oppfordrer dere til å holde dem for dere selv 😉 Anonymkode: ae59e...98f
Tran09 Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 tror det er fast utbetaling den 14. , men jeg kan ta feil. Isåfall får du utbetalt stipendet på fredagen
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som tror at man kan få stipendet utbetalt før helgen, ettersom den 15’ende er på mandag? Jada, jeg forventer sarkastiske kommentarer - men oppfordrer dere til å holde dem for dere selv 😉 Anonymkode: ae59e...98f Ikke fortvil folk sparer de kommentarene til de uføre😉 Anonymkode: ee684...853 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #5 Skrevet 8. april 2019 Det står inne på Lånekassen sine sider at neste utbetaling blir den 15. april hos meg iallefall. Da blir det vel det da, siden 15 april er vanlig virkedag, altså på mandag? Anonymkode: d6b88...a63
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #6 Skrevet 8. april 2019 Jepp. Hver 15. er det stipend. Selvfølgelig får man det ikke før den dagen det er, spesielt ikke når dagen er virkedag. Men jada, TS var i forkjøpet som alltid hver måned når h*n kommer med den samme tråden om stipend og tror det skal komme en måned før... Anonymkode: 74ca0...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå