kariannemor Skrevet 19. april 2005 #1 Del Skrevet 19. april 2005 Da jenta vår var 6 uker måtte jeg slutte p.g.a medisiner, nå har jeg sluttet med disse og legen min rådet meg i dag å prøve å starte med ammingen igjen.. Det har jeg selv veldig lyst til, men i hele dag har jeg lagt jenta til brystet annenhver time, hun suger 15 sek og skriker hysterisk fordi det ikke kommer noe. :-? Er det noen som har råd om hvordan jeg kan få igang melkeproduksjonen igjen... Datteren min er forresten blitt 4,5 måneder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. april 2005 #2 Del Skrevet 19. april 2005 kanskje prøve å pumpe deg?.....at det hjelper på,,, men sikker er jeg ikke,,, tenkte bare på at det var like greit som å legge jenta til puppen,,,så slpper hun å bli frustrert dersom det ikke kommer noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. april 2005 #3 Del Skrevet 19. april 2005 Tror nok du bare må fortsette å legge henne til/pumpe deg veldig ofte om det skal bli noe resultat. Det kan ta en del tid, så du må være tålmodig... Noen tips har jeg desverre ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #4 Del Skrevet 19. april 2005 http://www.ammehjelpen.no/user_docView.asp...bDocumentId=223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå