Gå til innhold

Ambulansen

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 11.4.2019 den 11.00, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg liker det. Har sett alle episodene. 

Litt gøy at de sier at dette ikke har blitt gjort før, når vi nettopp har sett 113.

Det at det ikke er gjort før er vel type filming, altså go pro-kamera og ikke eget filmteam. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 13.4.2019 den 10.06, AnonymBruker skrev:

Er jo sånn 80% av tiden på ambulansen er så greit å vise sannheten da. 

Anonymkode: e5a01...2c8

Det stemmer ikke. Her i Stavanger har vi egne biler(hvite ambulanser) som heter Syketransport. De frakter eldre pasienter fra A til B. Mens ambulansen blir brukt til haste-og akuttoppdrag.

Anonymkode: 15ec4...89f

AnonymBruker
Skrevet
På 13.4.2019 den 10.12, Belima skrev:

Går en serie på VOX om ambulansetjenesten et sted i England, litt mer intr enn den som har gått nå. Er nok flere som har sagt ja til å bli filmet i den serien på VOX enn de som har sagt ja i Bergen.
Som AB over sier, det er sånn det oftest er i tjenesten, hente fra A og levere til B.

Det stemmer ikke. Her i Stavanger har vi egne biler(hvite ambulanser) som heter Syketransport. De frakter eldre pasienter fra A til B. Mens ambulansen blir brukt til haste-og akuttoppdrag. Husker ikke sist jeg hadde en transporttur sist, så sjeldent forekommer det

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. Her i Stavanger har vi egne biler(hvite ambulanser) som heter Syketransport. De frakter eldre pasienter fra A til B. Mens ambulansen blir brukt til haste-og akuttoppdrag. Husker ikke sist jeg hadde en transporttur sist, så sjeldent forekommer det

Da er dere heldige i Stavanger. Er nok ikke alle fylker som har det enda, men det bør komme alle steder. Har selv jobbet i tjenesten og det var mye transport mellom div sykehus/aldershjem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...