Gå til innhold

Kvinner som gjør seg til på bilder, jeg klarer ikke ha respekt for de.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De legger ut bilder fordi de trenger å høre at de ser bra ut. Snakk om å la andre avgjøre selvbildet!

Anonymkode: 094e2...8d7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Respekt bør du ha uansett.

Anonymkode: f2f97...c4b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men de er nederst på rangen. Altså, vil man lure noen til sex kontakter man disse. Ikke at jeg gjør det  , men skjønner de blir sett på som dumme.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De legger ut bilder fordi de trenger å høre at de ser bra ut. Snakk om å la andre avgjøre selvbildet!

Det blir jo det samme som å bruke sminke? Det forandrer utseende i mer eller mindre grad.

Anonymkode: 5b04b...29c

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei respekt er noe man må gjøres fortjent til.

Anonymkode: d66ec...1af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fremstår som retardede bimboer...                                                              

Kanskje de er narsissister, som forsøker å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet..    

Anonymkode: e06f8...61c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å miste respekten for folk bare fordi de gjør noe som du synes er dumt, men som ikke påvirker eller skader noen... Vel, da mister jeg respekten for deg. Du trenger jo ikke å like slike bilder, men hvilken rolle spiller det for deg at de gjør det? Hvis de virkelig trenger bekreftelse eller har dårlig selvbilde, hvorfor dømmer du dem for det? 

Jeg velger å leve etter Kardemommeloven altså. Også plasserer jeg ikke mennesker på noen "rangstige" i samfunnet.  

Live and let live. 

Anonymkode: 1cfd9...1ec

AnonymBruker
Skrevet
On 4/9/2019 at 11:52 AM, AnonymBruker said:

Nei respekt er noe man må gjøres fortjent til.

Anonymkode: d66ec...1af

Dette er en ekkel holdning, det er du som fremstår som narsissisten her. Selvsagt skal man ha en grunnleggende respekt og høflighet for andre mennesker, hvis ikke hadde folk fått et lite trivelig liv. Du vet aldri hvem som kjemper sitt livs kamp, og kjip oppførsel kan oppleves ekstra ille for sårbare personer. 

Anonymkode: ee3e7...c5a

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en ekkel holdning, det er du som fremstår som narsissisten her. Selvsagt skal man ha en grunnleggende respekt og høflighet for andre mennesker, hvis ikke hadde folk fått et lite trivelig liv. Du vet aldri hvem som kjemper sitt livs kamp, og kjip oppførsel kan oppleves ekstra ille for sårbare personer. 

Anonymkode: ee3e7...c5a

Dette. 

Jeg synes at hvis folk skal være så jævla smarte kan de bevise det selv. Ikke mene noe om andre. Da har man jo allerede tapt. Men de fortsetter som om de ikke skjønner noe.

Anonymkode: 81a9d...d9b

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i "gjør seg til"? 
Trutmunn? Smil? Hodet på skakke? Retter på holdning? Hever glasset? flexer muskler? 

Om jeg sitter å prater med noen, og noen andre skal ta bilde, så snur jeg meg, ser mot kamera og smiler, jeg gjør meg jo til for kamera og distanserer meg ett øyeblikk fra situasjonen jeg faktisk er i (samtalen). 

Anonymkode: d1e9c...6f3

AnonymBruker
Skrevet
På 8.4.2019 den 20.38, AnonymBruker skrev:

Men de er nederst på rangen. Altså, vil man lure noen til sex kontakter man disse. Ikke at jeg gjør det  , men skjønner de blir sett på som dumme.

Du syntes at damer som gjør seg til på bilder er værre mennesker enn voldtektsmenn, menn som seksuelt trakasserer, tyver, løgnere, svindlere, pedofile og mordere? Wow, du må ha mye kvinnehat i deg. 
Vet du hvem som tilhører nederst på rangen sammen med løgnere, pedofile og voldtektsmenn? Kvinnehatere som deg. 

Anonymkode: 1aba5...3be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...