Gjest Dixie i.i Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Hei, fikk ikke gårsdagens episode med meg... Kan noen gi meg en oppsumering??
Gjest Dixie i.i Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Kan ikke noen fortelle a?? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiis
Gjest Tristessa Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Umm... Reidar og dama hans hadde i alle fall verdens mest kombi-tøffel-krangel om hvem som skulle reise for å se på fliser. Lo så jeg grein, men det var også det eneste jeg fikk med meg.
Gjest Aurélie Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 "Hvorfor gjør du dette her mot meg!" Jaja.. Stine og Anders, samt Erik(?) og May-Elin (?) virker fristet til å bryte avtalen med Reidar-sekten og heller alliere seg med Kurt og Edel, for å sikre seg finaleplass. Nå er det torsdag, så blir spennende å se hvem som fyker ut av byggeplassen ikveld.
sixx Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Lo så jeg grein' date=' men det var også det eneste jeg fikk med meg.[/quote'] Så du ikke da han "drakk" vin da? Han skvalpet glasset så han nesten sølte ut alt sammen...og gurglet som om det skulle være munnskyllevann. Antageligvis mente han å fremstå som vinkjenner.
sixx Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Ops...jeg glemte å nevne den jæ*** stygge hylla som Reidun og sektmedlemmet lagde i bursdagsgave til Derek da. Men er det ikke reprise på søndag da? Tror det.
Gjest Aurélie Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Gå inn på www.tv2.no og skjekk ut spooky-gliset til Reidar
Gjest gjesta Skrevet 21. april 2005 #8 Skrevet 21. april 2005 Reidar.... uff a meg... Så utrolig maskulin fyr skal man lete lenge etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå