AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1 Skrevet 8. april 2019 Jeg har Asperger syndrom, fikk diagnosen i en alder av 27. Det er farlig lite som har forandret seg i livet mitt, eller i meg. Jeg trodde da at når jeg nærmet meg 30 så kom jeg også sikkert til å ha familie og alt det der..men jeg lever nesten som en student enda, eller ungdom. Jeg er jomfru og aldri hatt noen kjæreste. Jeg har vært forelsket men skammer meg så over meg selv at jeg ikke tør gå videre med dem. Andre treffer tilfeldigvis en mann i utlandet og forelsker seg, så flytter de til han og lærer seg pråket, får jobb! De klarer å fullføre utdanningene sine. De har mange venner og følger normene...de får gjerne barn i en alder av 32 minst. Jeg, har aldri klart å fullføre utdanningen. Jeg holder ikke på venner. Jeg forelsker meg, men velger å like noen i skjul...og selvfølgelig er alltid svaret "den rette dukker opp når du minst anere det" altså..hvor mange skal dukke opp da? det er faktisk folk som har kjæreste i ung alder. Men selvfølgelig så skjer ikke dette heller meg, jeg er senest ute med ALT. Jeg treffer han sikkert når jeg er 50+ eller noe, noe som føles lenge til. Hvorfor tar noen flyet til kjæresten sin, mens jeg alltid blir påminnet at jeg må tenke realistisk og fornuftig? Anonymkode: 620f5...889
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #2 Skrevet 8. april 2019 Hvor gammel er du da? Livet er her å nå ,Prøv å gjør endringer. Anonymkode: 02cec...51c
Gjest SVK Skrevet 8. april 2019 #3 Skrevet 8. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært forelsket men skammer meg så over meg selv at jeg ikke tør gå videre med dem. Anonymkode: 620f5...889 Det er jo dette som er problemet og ikke diagnosen din. Selvsagt får du ikke kjæreste når du ikke tør å gå videre med noen. Du må ta noen sjanser i livet om du skal få deg kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #5 Skrevet 13. april 2019 På 8.4.2019 den 19.39, SeptemberRose skrev: Er det så ille å være alene da? neida det er ikke det som er problemet. Anonymkode: 620f5...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå